ماسک چغندر
رفع تیرگی لب با چغندر
اسفند ۳, ۱۳۹۶
انجام تاپ شاین ناخن
مراحل انجام تاپ شاین ناخن
اسفند ۴, ۱۳۹۶

کندن ناخن کاشته شده اکریلیک

ریمو ناخن اکریلیک

کندن ناخن کاشته شده اکریلیک

کندن ناخن کاشته شده اکریلیک

   افرادی که بر روی ناخن های خود کاشت اکریلیک انجام داده اند برای ریمو آن باید طبق دستورالعمل زیر اقدام کنند. ابتدا دست‌ های خود را شسته و کامل خشک کنید تا هر گونه چربی را از سطح بستر ناخن ها پاک نمایید.لاک های باقی مانده روی انگشت را با یک لاک پاک کن بدون استون و با یک گلوله پنبه پاک نماییدناخن مصنوعی را با ناخن گیر کوتاه نمایید. اگر ناخن طبیعی به اندازه ناخن مصنوعی بلند شده بود، هر دو را با  ناخن گیر به قدری کوتاه کنید که می‌ خواهید ناخن بعد از برداشتن ناخن مصنوعی باشد. اگر ناخن ها کوتاه‌ تر از ناخن مصنوعی بودند، ناخن‌های مصنوعی را فقط تا جایی کوتاه نمایید که به اندازه ناخن طبیعی خودتان شود.
   لایه اکریلیک باقی مانده را تا بالای بستر ناخن سوها بکشید. (به گونه‌ ای که همیشه ناخن ها را سوهان می کشیدید، آنها را شکل دهید.) از یک سوهان زبر استفاده نمایید و باقی مانده لایه اکریلیک را از روی ناخن بردارید. تا جایی که ممکن است این کار را نزدیک قسمت اصلی ناخن انجام دهید اما به گونه ای که بستر ناخن سوهان نکشیده شود. به همین روش از یک سوهان نرم تر برای صاف کردن هر گونه خطی که آرایشگر ممکن است با ابزار الکترونیکی روی ناخن ها ایجاد کرده باشد، استفاده نمایید.
دوباره دست ها را شسته و به آنها کرم بزنید و به ناخن‌هایتان استراحت دهید.اگر ناخن طبیعی شما در مقایسه با ناخن اکریلیکی که داشتید نازک تر بود تعجب نکنید. ضخامت ناخن‌ های طبیعی به اندازه ناخن های مصنوعی نیست و با استفاده از ژل این ظاهر از بین خواهد رفت.

کندن ناخن کاشته شده اکریلیکReviewed by سه رخ on Feb 23Rating: 3.0کندن ناخن کاشته شده اکریلیکافرادی که بر روی ناخن های خود کاشت اکریلیک انجام داده اند برای ریمو کردن آن باید ناخن ها را سوهان کشیده و آن ها را به اندازه ناخن طبیعی کوتا نمایند. در این مقاله نحوه ریمو کردن کاشت اکریلیک را به شما آموزش می دهیم.

افرادی که بر روی ناخن های خود کاشت اکریلیک انجام داده اند برای ریمو کردن آن باید ناخن ها را سوهان کشیده و آن ها را به اندازه ناخن طبیعی کوتا نمایند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *