رنگ‌های مد سال ۹۶
آذر ۱۶, ۱۳۹۶
ماسک ضدچروک روغن زیتون
ماسک ضد چروک دور لب با روغن زیتون
آذر ۱۶, ۱۳۹۶

آدامس موی کریستال

کرم ژل یا آدامس مو

آدامس موی کریستال

آدامس موی کریستال

   آدامس مو یکی از حالت دهنده های مو است که حالتی مابین کرم و ژل دارند که موجب حالت دهی و نگه داشتن فرم مو می شود. آدامس مو یکی از پر مصرف ترین حالت دهنده های موی سر برای آقایان است که در آرایشگاه مردانه برای فرم دهی موها بسیار کاربرد دارد. یکی از بهترین انواع آدامس مو، آدامس موی کریستال است. 
   کرم ژل یا آدامس موی کریستال حالت دهنده ای بسیار قوی برای موها است که علاوه بر حالت دهی موها موجب لطافت و حس سبکی در موها می شود. آدامس موی کریستال موجب چسبیدن موها به یکدیگر نخواهد  شد و بیشتر برای حالت دادن موها برای مدل های فشن کاربرد دارد. برای استفاده از این کرم ژل کافی است مقداری از آن را به ساقه ی خشک موها زده و به کم کانگشتان دست و یا شانه موهای خود را حالت دهید. این محصول هیچگونه آثاری از پوسته پوسته شدن بر روی پوست سر از خود به جایی نمی گذارد و قابلیت فرم دهی مجدد مو را با آب دارد و به راحتی به کمک آب می توان آن را از روی موها پاک کرد. 

آدامس موی کریستالReviewed by سه رخ on Dec 7Rating: 3.0آدامس موی کریستالآدامس مو یا کرم ژل کریستال محصولی است برای فرم دهی و حالت دادن به موها که موجب لطافت موی سر نیز خواهد شد. در این مقاله این محصول را به شما محرفی می کنیم.

آدامس مو یا کرم ژل کریستال محصولی است برای فرم دهی و حالت دادن به موها که موجب لطافت موی سر نیز خواهد شد.

1 دیدگاه

  1. آرایشگاه هیوا گفت:

    ما توی آرایشگاه برای حالت دادن موو سبیل مشتری ها از این محصول استفاده میکنیم.واقعا هم راضی بودن مشتری هااا. باعث ریزش و خشکی هم نمیشه.مرسی بابت سایت خوبتون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *