افزایش درآمد آرایشگاه سالن زیبایی
چند راه برای افزایش درآمد آرایشگاه
بهمن ۱, ۱۳۹۵
نکات آرایشی در زمستان
نکات آرایشی در زمستان
بهمن ۱, ۱۳۹۵

چگونه مژه ها را رنگ کنیم(قسمت دوم)

چگونه مژه ها را رنگ کنیم

رنگ مژه

چگونه مژه ها را رنگ کنید- متد دوم

      اگر میخواهید که مژه هایتان را تیره کنید بدون اینکه هر روز مجبور به استفاده از ریمل باشید، میتوانید رنگ کردن آنها را درنظر بگیرید. درحالیکه خطراتی برای رنگ کردن مژه ها وجود دارد، تا زمانیکه به درستی انجام شود عموما بی خطر است.

پیش آرایشگر متخصص بروید

۱- با آرایشگر خود مشورت کنید. سالن زیبایی را پیدا کنید که آرایشگری آشنا به رنگ مژه داشته باشد. با او درباره گزینه هایتان صحبت کنید و راهنمایی های او را درباره انتخاب رنگ و موارد مربوط به اینکار بشنوید.

  • این روش معمولا سریع است و تنها حدود ۲۰ دقیقه زمان میبرد اما شما برای قرار های بعدی هم باید هماهنگ کنید.
  • هر آرایشگر مو در هر سالن زیبایی قادر به انجام این پروسه نیست. سالن باید رنگ مخصوص مژه و ابرو داشته باشد چراکه رنگ های مخصوص مو برای اینکار بسیار قوی و آسیب رسان هستند. رنگ مژه حرفه ای معمولا گیاهی و نیمه دائمی هستند.
  • برای جلوگیری از خطرات احتمالی رنگ مژه، دقت کنید سالن زیبایی را انتخاب کنید که رنگ های استاندارد، گیاهی و نیمه دائمی برای اینکار استفاده کنند. سالنی که ادا میکند رنگ مژه دائمی میزند احتمال بسیار زیاد از محصولات غیر استاندارد و پر خطر استفاده میکند.

۲- کارهای آماده سازی انجام شود. بعد از اینکه در صندلی آرایشگر نشستید، او باید مراحل آمادگی را انجام دهد. دور چشم و پوست اطراف آن وازلین بزند. آرایشگر همچنین برای زیر مژه های پایین باید از پد محافظ استفاده کند و روی پوست شما بچسباند. وازلین و پد محافظ از لک شدن احتمالی پوست آن نواحی محافظت میکند.

۳- چشمان خود را در حین رنگ کردن ببندید. مگر اینکه به شما گفته شود که چشمانتان را باز نگه دارید. در ابتدای کار چشمانتان را ببندید آرایشگرتان رنگ را میسازد و به مژه هایتان میزند در حالیکه چشمانتان بسته است.از باز کردن چشم ها وقتی آرایشگر رنگ را به مژه ها میزند خودداری کنید مگر اینکه آرایشگرتان بگوید که آنها باز کنید. حتی ماهرترین آرایشگرها هم ممکن است رنگ را به چشم شما بزنند اگر ناگهان و زمانیکه او انتظار ندارد آنها را باز کنید و اگر رنگ داخل چشم شما شود باعث سوزش و اذیت شما خواهد شد.

۴- زمان انتظار رنگ  صبر کنید. رنگ به هفت دقیقه زمان انتظار نیاز دارد تا باز شود در آن زمان شاید لازم باشد که لایه دوم هم زده شود یا نه. اگر لایه دوم زده شود باید یک هفت دقیقه دیگر هم صبر کنید تا رنگ باز شود.

۵- پاک سازی و شستشو. وقتی آرایشگرتان پد محافظ را بر میدارد و نواحی را با پد مرطوب تمیز میکند صبر کنید. در این مرحله وازلین و باقی مانده رنگ باید هر دو تمیز شود. معمولا، آرایشگر ها به شما محلول استریل چشمی برای شستشوی چشم به شما میدهد. این محلول مثل اشک مصنوعی چشم را تمیز میکند و شما مطمئن میشوید که چیزی از رنگ بین مژه ها و سایر نواحی باقی نمانده است.

۶- برای ترمیم دوباره به سالن سر بزنید. حتی کیفیت رنگ سالن هم نیمه دائمی است. اگر شما میخواهید که ظاهر رنگ شده مژه ها را حفظ کنید بعد از چهار تا شش هفته دوباره برای ترمیم به سالن زیبایی سر بزنید.

چگونه مژه ها را رنگ کنیم(قسمت دوم)Reviewed by Pantea Paydar on Jan 20Rating:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *