آموزش مراحل لمینت مژه در آرایشگاه
آموزش لمینت مژه
تیر ۱۹, ۱۳۹۶
بهترین خواص ماسک هندوانه
ماسک هندوانه
تیر ۱۹, ۱۳۹۶

لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته

راه های استفاده لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشت

لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشت

لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشت

 

  • استفاده از مواد آرایشی تاریخ مصرف گذشته

درست مانند مواد غذایی، شما نمی‌خواهید از مواد و لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته استفاده کنید و عوارض جانبی آن را تحمل کنید، اما گاهی انگار ریمل مژه و ابرو از این مساله مستثنا هستند. به خصوص وقتی شما از آنها به طور منظم استفاده می‌کنید. اگر شما هر گونه تغییری در پوست خود مشاهده کردید که به مسائلی مثل هورمون ماهانه یا... مربوط نیست، حتماً تاریخ مصرف لوازم و مواد آرایشی خود را بررسی کنید. نگران نباشید با جایگزین کردن مواد و لوازم آرایشی تازه مشکلات ناگهانی پوست در کمتر از یک هفته از بین می‌رود. بسیاری از زنان قوانین مربوط به تاریخ مصرف لوازم و مواد آرایشی را نادیده می‌گیرند.

  • عادات آرایشی که می‌تواند شما را بیمار کند

شیمیدانان می‌گوید: همه مولکول‌های شیمیایی در این محصولات به چیزهای دیگری شکسته و تبدیل شوند. با وجود این همه عناصر شیمیایی شما امکان دارد دچار یکی از مشکلات پوستی شوید. برای مثال اگر شما تجربه سوزش در پاسخ به عناصر شیمیایی را داشته باشید این مسئله می‌تواند منجر به التهاب یا درماتیت پوستی شود. درماتیت پوستی اصطلاح گسترده‌ای برای التهاب پوست است که به نوبه‌ی خود می‌تواند منجر به قرمزی، برآمدگی، جوش یا حتی تاول و تورم پوست شود.

  • از قوانین زیر پیروی کنید

زمانی که شما از لوازم و مواد آرایشی استفاده می‌کنید در صورتی که بیماری مثل سرما خوردگی یا آنفلوانزا یا هر گونه عفونتی روی پوست خود دارید شما باید به استفاده از آنها در بعد از بیماری دقت کنید. کرم‌ها و مایع‌های آرایشی حدود شش ماه عمر استفاده دارند، نوعی از کرم‌ها تا هشت ماه هم عمر استفاده دارند. محصولاتی از جنس کرم معمولاً عمر مفید بیشتری نسبت به محصولات آرایشی از جنس مایع دارند، اما محصولات از جنس پودر معمولاً تا یک سال هم عمر استفاده دارند.

 

 

لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشتهReviewed by سه رخ on Jul 10Rating: 4.5لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشتهاستفاده از مواد آرایشی تاریخ مصرف گذشته درست مانند مواد غذایی، شما نمی‌خواهید از مواد و لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته استفاده کنید و عوارض جانبی آن را تحمل کنید، اما گاهی انگار ریمل مژه و ابرو از این مساله مستثنا هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *