مراحل انجام اسکراب صورت
در چه نقاطی باید از اسکراب استفاده کنیم؟
تیر ۱۶, ۱۳۹۶
ابزار کانتورینگ و استروبینگ (بخش اول)
ابزار کانتورینگ و استروبینگ (بخش اول)
تیر ۱۷, ۱۳۹۶

چند نکته که قبل از رفتن به آرایشگاه باید بدانید قسمت اول

چند نکته که قبل از رفتن به آرایشگاه باید بدانید

چند نکته که قبل از رفتن به آرایشگاه باید بدانید

چند نکته که قبل از رفتن به آرایشگاه باید بدانید قسمت اول

 

  • بدون آرایش به آرایشگاه بروید

قبل از زمان تعیین شده، حتماً صورت خود را به خوبی بشویید. خانم‌هایی زیادی هستند که با پوستی چرب و کثیف وارد سالن زیبایی می‌شوند. محصول آرایشی روی پوستی که تمیز باشد بهتر می‌نشیند

  • مسواک بزنید

آرایشگر هم آدم است! او چه گناهی کرده است که باید بوی دهان شسته نشده‌ی شما را تحمل بکند؟! به هر حال او نزدیک صورت شما مشغول به کار است. لطف کنید قبل از رفتن به نزد آرایشگر و همچنین دندان پزشک، دندان خود را بشویید.

  • انتخاب یک چیز

اگر شما عاشق آرایش بازیگری هستید و دوست دارید تا آن را روی صورت خود امتحان کنید بهتر است یک ویژگی را انتخاب کنید. شما نمی‌توانید همه چیز را با هم داشته باشید.

  • رعایت ادب

مهم‌ترین دغدغه از نظر آرایشگرها، ادب مشتری است. باور کنید جامعه آرایشگری از چیزی که فکر می‌کنید خیلی کوچک‌تر است پس سعی کنید ادب را رعایت کنید. ممکن است دیگر هیچ وقت یک آرایشگر حرفه‌ای را پیدا نکنید.

  • انتخاب یک مدل مناسب

اگر شما به دنبال فرد مشهوری می‌گردید تا منبع الهام شما برای آرایش باشد، دنبال کسی باشید که پوستش هم رنگ شما باشد. اگر شما پوستی روشن داشته باشید و با تصویر بیانسه وارد آرایشگاه شوید واقعاً غیرواقع‌ بینانه است تا انتظار نتیجه‌ی مشابهی را داشته باشید.

  • یک روش درست برای اجرای خط لب وجود دارد

اگر می‌خواهید که خط لب شما خراب نشود، قلم لب را بعد از رژ لب مورد استفاده قرار بدهید، تا ظاهری طبیعی‌تر ایجاد شود.

  • انعام ما فراموش نشود

آرایشگرها به شما یک خدمت را ارائه می‌کنند. درست مثل گارسون که به او انعام می‌دهید، بهتر است به آرایشگر نیز انعام بدهید. بهتر است ۱۵- ۲۰ درصد کل هزینه را به آرایشگر انعام بدهید.

  • به افراد حرفه‌ای توهین نکنید

یکی از آرایشگران در سالن زیبایی‌ می‌گوید:قبل از اینکه سراغ من بیایید رزومه من را بخوانید. اگر از آن خوشتان آمد، به کاری که من می‌کنم اعتماد داشته باشید، چون همان کیفیتی را که به سایر مشتری‌ها ارائه می‌دهم، برای شما نیز اجرا می‌کنم.

  • ما همه نوع زیبایی را دیده‌ایم

یکی از آرایشگران می گوید که: وقتی شما روی صندلی می‌نشینید هیچ نوع قضاوتی در کار نیست. من اغلب زمان خودم را صرف این می‌کنم تا به مشتری‌ها اطمینان بدهم که خودشان باشند، هیچ مشکلی ندارد. من زیبایی حقیقی هر فردی را دیده‌ام و روی معایب شما تمرکز نخواهم کرد.

  • نیازی نیست تا زیر سازی آرایش تمام صورت شما را بپوشاند

قسمت پایه زمانی خوب از کار در می‌آید که استفاده از آن مورد نیاز باشد و به مقدار محدود مورد استفاده قرار گرفته باشد. یکی از بهترین وسیله‌ها برای ترکیب کردن قسمت پایه‌ی آرایش، پد‌های ترکیب‌کننده است. پد را خیس کنید و روی قسمت پایه‌ی آرایش صورت خود فشار بدهید. شاید کمی زمان ببرد تا با نحوه‌ی کار دستگاه آشنا شوید؛ اما زمانی که کار با آن را یاد گرفتید دیگر به استفاده از آن اعتیاد پیدا می‌کنید.

  • همه آرایشگر‌ها لزوماً عملکرد خوبی ندارند

درست مثل هر حرفه‌ی دیگری، در این حرفه هم افرادی هستند که تجربه و مهارت لازم را ندارند. برای پیدا کردن یک آرایشگر خوب وقت بگذارید. یک آرایشگر خوب، تصاویری از مشتری‌های خود، که ویرایش نشده‌اند را در اختیار دارد. 

چند نکته که قبل از رفتن به آرایشگاه باید بدانید قسم دوم

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *