ویدیو ارتباط مدل مو با فرم چهره
ویدیو ارتباط مدل مو با فرم چهره
اسفند ۱۲, ۱۳۹۵
مزایای داشتن پوست چرب
مزایای داشتن پوست چرب
اسفند ۱۲, ۱۳۹۵

رژ گونه را با توجه به فرم صورت استفاده کنید

مدل رژگونه

رژگونه

رژ گونه را با توجه به فرم صورت استفاده کنید


رژ گونه نیازی به دانستن قواعد عجیب غریب ندارد.  از نظر متخصصین زیبایی در آرایشگاه ، آرایشگر، سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای داشتن گونه‌های برجسته، تنظیم کردن رژگونه است. اینجا مهمترین نکات برای انواع مختلف چهره را برایتان آورده‌ایم:

رژ گونه- فرم صورت

  • کشیده
    رنگ را به صورت دایره‌ای روی گردی گونه یا فقط در بالای آن بزنید. اگر رژ گونه براق دارید، دقت کنید که درخشندگی باید در بالاترین قسمت استخوان گونه باشد تا آن را بالاتر نشان دهد.
  •  گرد
    رنگ را به صورت مورب، از گوشه دهان یا قسمت گوش بکشید، شبیه به یک لبخند دائمی و آن را محو کنید تا به این قسمت برجستگی  بیشتری بدهید. متخصص زیبایی در آرایشگاه  می‌گوید، مهمترین مساله این است که رژ گونه مات انتخاب کنید: «درخشندگی باعث می‌شود صورت گرد، گردتر به نظر برسد.»
  •  مربعی
    در مقابل زاویه فک، درست زیر استخوان گونه، رژگونه را به صورت دایره‌ای و با حرکات رفت و برگشتی بزنید و آن را محو کنید. این کار باعث می‌شود که تمرکز به جای فک به سمت پهنای اطراف گونه باشد.
رژ گونه را با توجه به فرم صورت استفاده کنیدReviewed by سه رخ on Mar 2Rating: 4.5رژ گونه را با توجه به فرم صورت استفاده کنیددر این مقاله میخواهیم بدانیم بهترین مدل رژ گونه با توجه به فرم صورت که متخصصین آرایشی در آرایشگاه پیشنهاد میکنند بررسی کنیم

3 دیدگاه ها

  1. shadi گفت:

    Merc az site khobeton

  2. yasi گفت:

    عـــــــــــــــالــــــــــی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *