تعریف سولاریوم
سولاریوم
فروردین ۲۹, ۱۳۹۶
راز زیبایی بدون نیاز به هزینه
راز زیبایی بدون نیاز به هزینه قسمت دوم
فروردین ۳۰, ۱۳۹۶

چطور مو های خاکستری زیبا داشته باشیم؟

چطور مو های خاکستری زیبا داشته باشیم؟

موهای خاکستری

چطور مو های خاکستری زیبا داشته باشیم؟

  •  بگذارید بلند شوند
    برای اینکه این مرحله را قابل تحمل ‌تر کنید، مو هایتان را کوتاه و سپس آنها را دکلره یا رنگ کنید، نوک ها را با ریشه‌ ها هماهنگ کنید. یا از آرایشگرتان بخواهید مو هایتان را لولایت نیمه دائمی کند تا تفاوت رنگ در ریشه‌ها را ملایم تر کرده و با محو شدن تدریجی ایجاد خط نمی‌کند.
  • موها را روشن نگه دارید
    موی خاکستری به دلیل وجود مواد معدنی در آب ممکن است کدر شود. یک بار در هفته یک محصول دارای واریاسیون بنفش استفاده کنید مثل شامپوی نقره‌ای (Davines Alchemic Shampoo Silver) که هرگونه زردی یا رنگ نامطلوب را تضعیف و خنثی می‌کند. برای درخشش بیشتر هر ۸ تا ۱۲ هفته برای از بین بردن رنگ های نامطلوب، در آرایشگاه از یک محصول ترمیم کننده استفاده کنید مثل ترمیم کننده (Redken Pre Art Treatment) که قیمت آن در آرایشگاه های مختلف متفاوت است.
  • موها را نرم کنید
    موهای خاکستری تمایل به زبر شدن دارند، بنابراین از یک روغن مو استفاده کنید. کمی روغن کف دست خود بریزید و از نوک مرطوب مو ها شروع کنید و تا ریشه‌ ها ادامه دهید. از روغن موی  استفاده کنید که روغن آواکادو  و عصاره نعنا دارد.
چطور مو های خاکستری زیبا داشته باشیم؟Reviewed by سه رخ on Apr 19Rating: 4.5چطور مو های خاکستری زیبا داشته باشیم؟در این مقاله میخوایم بدانیم از نظر متخصصین زیبایی در آرایشگاه چطور مو های خاکستری زیبا داشته باشیم؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *