ویتامینه موی خشک
ویتامینه موی خشک
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۶
عادت های اشتباه زیبایی چیست
عادت های اشتباه زیبایی – قسمت اول
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۶

چطور از جوش زدن جلوگیری کنیم

چطور از جوش زدن جلوگیری کنیم

جوش صورت

چطور از جوش زدن جلوگیری کنیم

 به منظور جلوگیری از دچار شدن به پوست مستعد آکنه و چرب، ساده‌ترین توصیه‌ ای که متخصصین پوست در آرایشگاه در اختیار ما قرار میدهند این است که  از شستشوی زیاد صورت‌ تان دست بردارید! اگر صورت‌ خود را آخر شب شسته‌ اید و آرایش ‌تان را پاک کرده‌اید دیگر نیازی نیست که صبح نیز این کار را بکنید، تنها کمی آب گرم زدن به پوست‌تان کفایت می‌کند.
علاوه بر آن، کاهش مصرف داروهای قابض پوست یا به طور کلی کنار گذاشتن آن‌ها به بهبود پوست‌ های مستعد آکنه کمک شایانی می‌کند. اکثر داروهای قابض میزان قابل توجهی از سبوم یا همان چربی پوست را از بین می‌ برد که باعث تشدید مشکلی که سعی دارید برطرف‌ اش کنید، می‌شود.
از نظر متخصصین زیبایی در آرایشگاه اگر می‌خواهید مشکل ‌تان را اساسی برطرف کنید، صابون را به کلی کنار بگذارید. سعی کنید صورت‌تان را با محصولی روغنی بشویید. صابون‌ تان را با چیزی غیرسنتی مانند: جو یا عسل عوض کنید. این محصولات پوست‌ تان را به همان خوبی صابون می‌شویند اما بدون تأثیر خشک کردن پوست که باعث جلوگیری از تولید بیش از اندازه‌ی چربی می‌شود.
تنها نکته ‌ی منفی کمتر شستشن صورت ‌تان ممکن است این باشد که شما یک دوره‌ی تنظیم مجدد پوست را تجربه کنید که طی این مدت پوست خشک ‌تر یا حتی چرب ‌تر از حد معمول می‌شود یا ممکن است کمی جوش نیز بزنید. در این مدت شما باید این نکته را به خاطر آورید که دارید پوست ‌تان را برای سالم بودن در درازمدت آماده می‌کند. نتیجه‌ای که به دست خواهید آورد ارزش صبر کردن را دارد. قبل از آن که تسلیم شوید، به پوست‌تان ۶ الی ۸ هفته برای تنظیم مجدد فرصت دهید.
بهترین قسمت در مورد کاهش شستشوی صورت ‌تان این است که زمینه را برای سلامت مادام ‌العمر پوست‌ خود فراهم می ‌‌کنید چرا که اجازه می‌دهید تولید چربی پوست و باکتری آن به تعادل برگردد.

چطور از جوش زدن جلوگیری کنیمReviewed by سه رخ on Apr 24Rating: 4.5چطور از جوش زدن جلوگیری کنیمدر این مقاله میخواهیم بدانیم ساده ترین راه از نظر متخصصین پوست در آرایشگاه که چطور از جوش زدن جلوگیری کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *