روغن تقویت ناخن
بهترین روغن ها برای تقویت ناخن
فروردین ۲۶, ۱۳۹۶
مواد سمی در لاک‌های ناخن
مواد سمی در لاک‌های ناخن
فروردین ۲۷, ۱۳۹۶

آموزش آرایش گام به گام صورت (بخش دوم)

آموزش آرایش چشم

آرایش چشم

آموزش آرایش گام به گام صورت (بخش دوم)

گام چهارم: سایه چشم
بـرای آرایش چشمها و ابروها نکات ریز و راه کارهای بسیاری وجود دارد که در مقاله های پیشین به آن ها پرداخته ایم.اما به طور کلی به توصیه آرایشگران اگر چشمان ریز بادامی یا به هم نزدیک دارید از سایه های روشن و براق و همچنین اگر چشمهای درشت یا از هم دور دارید از سایه های تیره و مات استفاده نمایید، همچنین برای آرایش ابروها اگر از مداد ابرو استفاده میکنید سعی کنید خطوط محو درون ابروهای خود بکشید و یا از سایه های مخصوص ابرو استفاده کنید و جاهای خالی ابرو را با رنگ های دو درجه روشن تر از رنگ موهای سرتان پر نمایید.

گام پنجم: خط چشم
برای خط چشم سعی کنید یک جا ثابت بایستید. تا جایی که می توانید مداد، ماژیک و یا قلم خط چشم را به خط مژه های خود نزدیکتر نمایید. سپس با توجه به انحنای چشم خطی از گوشه ی داخل به خارج چشم، در یک طرف بکشید. میکاپ آرتیست های حرفه ای  معتقدند که نباید خط را بیشتر از انتهای خط پلک و مژه و همچنین به داخل چشم در مجرای اشک بکشید. ابتدا خط را تا آنجا که می توانید باریک و منظم بکشید، و اگر میخواهید خط چشمتان پهن تر شود، همین کار را دوباره به موازات یا روی همان خط قبلی تکرار کنید.
به طور کلی هرچه پلک بزرگتر باشد، خط چشم نیز باید پهن تر و ملایم تر باشد و هر قدر پلک کوچکتر باشد، خط چشم باید باریکتر و پررنگ تر باشد. توجه داشته باشید به توصیه چشم پزشکان بهتر است از کشیدن خط چشم داخل چشم خودداری نمایید.

گام ششم: ریمل مژه ها
حتماً قبل از زدن ریمل از فرمژه استفاده کنید.توجه کنید که فرمژه را زیاد فشار نـدهیـد یا اینکه آن را نکشید زیرا با این کار مژه ها حالت بدی می گیرند و زیبایی خود را ازدست میدهند.برای چند لحظه فرمژه را روی مژه ها خیلی آرام نگه دارید و آن را رهـا کـنـید.قبل از استفاده از ریمل آن را تکان دهید تا مایع داخل ریمل یکدست شود و سعی کنید تا جایی که می توانید ریمل را از پایه ی مژه ها بزنید. حالا بـا حــرکت های بلند و یکنواخت ریمـل را بـه آرامی به مـژه هــای بالایی بزنید.برای زدن ریمل به مژه های پایینی هم قلم مو را عمود بر چشم و به موازات مژه ها در دست بگیرید. (از نوک قلم استفاده کنید).

آموزش آرایش گام به گام صورت (بخش دوم)Reviewed by سه رخ on Apr 16Rating: 4.5آموزش آرایش گام به گام صورت (بخش دوم)در این مقاله قصد داریم بخش دوم مراحل گام به گام آرایش صورت را که شامل آرایش چشم ها، مژه ها و ابروهاست را آموزش دهیم و تکنیک های برتر را برای داشتن آرایشی جذاب و طبیعی معرفی کنیم.

1 دیدگاه

  1. راضیه گفت:

    رنگ سایه ای که این عکس داره فوق العاده اس.عاااشقش شدم خیلی خوبه ۳>

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *