ماسک مو اوکیا okeea تقویت کننده مو
ماسک مو اوکیا Okeea
اسفند ۳, ۱۳۹۵
رنگ لاک زمستانی
رنگ‌های ناخن مناسب زمستان
اسفند ۳, ۱۳۹۵

۵ علامت که نشان می‌دهد باید آرایشگاه مانیکور خود را عوض کنید

ویژگی آرایشگاه مانیکور

آرایشگاه مانیکور

۵ علامت که نشان می ‌دهد به یک سالن جدید مانیکور نیاز دارید

چند نکته، برای یافتن یک آرایشگاه مانیکور خوب لازم دارید و اینکه چطور متوجه شوید باید یک محل جدید پیدا کنید! چه شما از آن دست افرادی باشید که به طور منظم مانیکور  در آرایشگاه می‌کنند یا فقط در مواقع خاصی مانیکور و پدیکور می‌کنید، باید همه چیز را در مورد پیدا کردن محل مناسب بدانید تا مطمئن شوید ناخن هایتان تا حد امکان سالم بمانند و مانیکورتان دوام داشته باشد.

  • مجوز کار در معرض دید نیست
    یک مانیکوریست دوره دیده، در مورد مسایل بهداشتی و ضدعفونی کردن و تکنیک های مانیکور آموزش دیده است. مجوز کار را در هنگام ورود به آرایشگاه نمی‌بینید؟ این اولین علامت است که به شما می‌گوید باید بروید و یک محل جدید پیدا کنید!
  •  از یک لاک پاک کن قوی استفاده می‌کنند
    بسیاری آرایشگاه ها از استون خالص برای پاک کردن لاک استفاده می‌کنند (چون ارزان و سریع است) اما این ماده به ناخن شما آسیب می‌زند. بپرسید که آیا یک فرمولاسیون بدون استون یا ملایم تر دارند یا خیر و یا لاک پاک کن خودتان را ببرید!
  •  از سوهان ناخن نامناسب استفاده می‌کنند
    یک سوهان خیلی زبر ناخن ها را سریع تر آماده می‌کند (به همین دلیل است که آرایشگاه ها از آن استفاده می‌کنند!) اما آنها برای ناخن هایتان، بیش از حد ساینده هستند و بیشتر لایه ‌ای از ناخن را برده و آن را ناهموار می‌کنند. آیا از سوهان هایی که در سالن استفاده می‌کنند مطمئن نیستید؟ پس سوهان شیشه‌ای خودتان را ببرید تا مطمئن باشید از سوهان ملایم استفاده می‌کنید.
  •   از سوهان به طور نادرست استفاده می‌کنند
    برای صرفه‌جویی در وقت، بسیاری از مانیکوریست ‌ها، ناخن ها را از زیر و رو سوهان می‌کشند که باعث آسیب به ناخن های حساس می‌شود. به جای آن به دنبال مانیکوریستی باشید که ناخن هایتان را به درستی سوهان می‌زند.
  •  مانیکور شما ارزان است
    وقتی صحبت از مانیکور است، تا حدی زیادی شما به اندازه پولی که پرداخت می‌کنید، خدمات دریافت می‌کنید. مانیکورهای ۲۰ هزار تومنی یعنی بعضی از گوشه‌های ناخن های شما بریده هستند و همچنین محصولات بی کیفیت است (مثل لاک ناخن رقیق شده یا ابزار ضد عفونی نشده است) و دلیل دیگر آن کمبود وقت کارکنان.
۵ علامت که نشان می‌دهد باید آرایشگاه مانیکور خود را عوض کنیدReviewed by سه رخ on Feb 21Rating: 4.5آرایشگاه مانیکور در این مقاله میخواهیم 5 علامت که باید آرایشگاه مانیکور خود را عوض کنید رو توسط متخصصین زیبایی بررسی کنیم

1 دیدگاه

  1. طلاناز گفت:

    جالب بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *