محصولات براون
دستگاه بندانداز برقی براون BRAUN
اسفند ۴, ۱۳۹۶
رفع گودی زیر چشم
پوشاندن گودی چشم با آرایش
اسفند ۵, ۱۳۹۶

نکاتی در مورد آرایش شب

آرایش شب

نکاتی در مورد آرایش شب

نکاتی در مورد آرایش شب

بسیاری از خانم های خوش سلیقه برای اینکه آرایش آن ها در مجالس و مهمانی ها خاص و منحصر به فرد باشد نکات زیادی را رعایت می کنند. در این مطلب قصد داریم این نکات را به شما آموزش دهیم. 
1. تناسب بین لباس و آرایش شب
   بسیاری از خانم‌ها بدون توجه به نوع لباسی که قرار است در مهمانی بپوشند، میکاپ صورت را خود را انجام می دهند. اما باید در نظر داشته باشید آرایش شب باید متناسب با لباس شما باشد تا در نظر دیگران کاملا هماهنگ شود و نشان دهد که شما به همه چیز توجه کرده اید. به طور مثال فکر کنید که با یک لباس کاملا مجلل و زرق و برقی، یک آرایش شب بسیار شلوغ، غلیظ و پر از رنگ داشته باشید. میکاپ صورت شما در این حالت کاملا مسخره به نظر می رسد و زیبایی لباس را نیز از بین خواهد برد. 
2. پرایمر باکیفیت
   یک پرایمر باکیفیت و جنس خوب تهیه نمایید. آرایش شب باید تا چندین ساعت روی صورت دوام آورده و ماندگاری داشته باشد به طوریکه در مهمانی نگران پاک شدن، لکه‌ ای شدن و ریختن میکاپ صورت خود نباشید. بهترین راه حل استفاده از یک پرایمر خوب است. پرایمر موجب صاف شدن پوست و آماده‌ شدن آن برای آرایش می شود و در ضمن موجب ماندگاری آرایش شب خواهد شد.
3. آرایش پوست
   پوست صورت برای آرایش، نقش بوم برای نقاشی را دارد. اگر پوست هر گونه لکه، سیاهی، تغییر رنگ و پوسته پوسته داشته باشد، قطعا بهترین و جذاب‌ ترین آرایش چشم و ابرو و لب اثری نخواهد داشت. اگر پوست را به درستی زیرسازی و آرایش کنید، حتی یک آرایش چشم معمولی نیز موجب زیبایی آرایش صورت خواهد شد.
4. نقطه قوت چهره شما در زیبایی کجاست؟
   باید ببینید که کدام بخش از چهره شما زیباتر است و بار جذابیت صورت در آن قسمت متمرکز شده است. لب‌ها، چشم، ابرو، گونه، بینی یا پوست؟ روی هر کدام از این بخش‌ ها فکر کرده و بهترین بخش را برای متمرکز کردن آرایش انتخاب نمایید. به طور مثال اگر لب‌ های جذاب و زیبایی دارید، بهتر است با یک آرایش جذاب، خاص و متفاوت به زیباتر شدن آرایش شب کمک کنید. نقطه مقابل این موضوع، بخش‌های غیر زیبای صورت است. مثلا اگر ابروهای زیبایی ندارید، اصلا لازم نیست با آرایش زیاد و طراحی نامناسب، سعی کنید ابروها را بولد نمایید، چون در این صورت زیبا نبودن آن‌ ها بیشتر به چشم می آید.
5. پودر براق کننده
   از هر نوع براق کننده‌ای که دارید، می‌ توانید استفاده کنید. فقط کمی از بخش‌ های استخوان ابرو (زیر ابرو)، استخوان گونه و گوشه داخلی چشم را درخشان نمایید. این ترفند برای جذابیت بیشتر آرایش شب و میکاپ صورت شما، بسیار عالی می باشد.

نکاتی در مورد آرایش شبReviewed by سه رخ on Feb 24Rating: 3.0نکاتی در مورد آرایش شبآرایش شب یکی از آرایش های جذاب برای حضور در مهمانی ها و مجالس است که تناسب ان با نوع لباس و نوع مهمانی بسیار مهم است. در این مقاله نکاتی در مورد آرایش شب را به شما آموزش می دهیم.

آرایش شب یکی از آرایش های جذاب برای حضور در مهمانی ها و مجالس است که تناسب ان با نوع لباس و نوع مهمانی بسیار مهم است.

1 دیدگاه

  1. roni گفت:

    آرایش شب باید پررنگ باشه :))

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *