روش های زیبایی پوست صورت
زیبایی پوست صورت
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۷
نکات بهداشتی آرایش
بهداشت آرایش چشم
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۷

نکات کلیدی آرایش عربی

آرایش عربی

نکات کلیدی آرایش عربی

نکات کلیدی آرایش عربی

   در بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی زنان صورت خود را با حجاب مانند روبند می پوشانند به گونه ای که تنها بخشاز  صورت که قابل مشاهده باقی می ماند، چشم ها است. به همین دلیل است در آرایش عربی و خلیجی بیشترین تمرکز بر روی چشم ها است. در واقع به همین دلیل است که زنان عربی به چشمان جادویی و زیبا مشهورند. آرایش عربی و یا خلیجی در کشور ایران نیز طرفداران خود را داشته و بیشتر در خطه جنوب کشور به چشم می خورد. از این رو در این مطلب سعی داریم نکاتی مهم را در آرایش عربی به شما آموزش دهیم. 
- چشمها :
   چشمان دودی ویژگی اصلی آرایش عربی می باشد. رایج ترین رنگ ها در این نوع آرایش مشکی خاکستری و سبز است. می توان با در نظرگرفتن رنگ چشم و لباس یکی از این رنگ ها را انتخاب نمود. به توصیه آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه، آرایش دودی سیاه برای شب و خانم هایی با چشمان فندقی (قهوه ای تیره) بسیار مناسب است. برای برجسته کردن چشمان آبی و سبز نیز می توان از همین روش استفاده کرد. آرایش سبز برای خانم هایی که چشمان تیره دارند بسیار  مناسب است و به آنها جلا می بخشد.
   در آرایش عربی خط چشم همیشه وجود داشته و تکمیل کننده آرایش چشم است. می توان با خط چشم معروف گربه ای چشم ها را برجسته تر نشان داد. اگر قصد دارید دیگران را با آرایش خود تحت تاثیر قرار دهید مژه ها را فراموش نکنید. مژه ها را فر کرده و ریمل بزنید. 
- لبها :
   طبق گفته های پیشین تکیه اصلی این نوع آرایش بر روی چشمها است اما نه به این معنی که آرایش لب ها را فراموش کنید بهتر است لب ها را با یک رژ لب غلیظ پوشش داده و به آنها برق لب بزنید تا جذاب تر به نظر برسید. 

نکات کلیدی آرایش عربیReviewed by آرایشگاه on May 1Rating: 3.0نکات کلیدی آرایش عربیآرایش عربی یا خلیجی یکی از آرایش های بسیار پر طرفدار در بین خانم ها است که تمرکز آن بر روی چشمان است و حالتی جذاب به صورت می بخشد. در این مقاله نکات کلیدی برای این نوع آرایش را به شما آموزش می دهیم.

آرایش عربی یا خلیجی یکی از آرایش های بسیار پر طرفدار در بین خانم ها است که تمرکز آن بر روی چشمان است و حالتی جذاب به صورت می بخشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *