قرینه سازی ابرو
تکنیکهای ظریف در قرینه سازی ابرو
خرداد ۱۰, ۱۳۹۷
ماسک ذغال در آرایشگاه
ماسک ذغال
خرداد ۱۱, ۱۳۹۷

نکات آرایش عروس در آرایشگاه

نکات آرایش عروس در آرایشگاه

آرایش عروس در آرایشگاه

نکات آرایشی عروس در آرایشگاه

به خوبی میدانیم یکی از مهم ترین موارد عروسی آرایش عروس در آرایشگاه  است پس لازم به ذکر است نکات زیر را حتما از آرایشگر خور در آرایشگاه بخواهید:

چه مواد  آرایشی را برای آرایش عروس استفاده کنید

  •  از آرایشگرتان بخواهید در آرایش چشم حتما  شما از مواد ضدآب استفاده كند در این صورت اگر سر سفره عقد احساساتی شدید می‌توانید با خیال راحت چند قطره اشك بریزید.
  •   از آرایشگرتان بخواهید برای شما از رژ‌لب‌های طولانی‌‌‌‌‌مدت كه دارای مرطوب‌كننده است استفاده كند، البته رژ‌های طولانی‌‌مدت به هر صورت لب را خشك می‌كند بنابراین طی عروسی دو یا سه بار روی لب‌های‌تان مرطوب‌‌كننده بزنید تا درخشش لب‌های‌تان از بین نرود.

کدام تاج‌ را انتخاب کنید
اول از همه بلندی و كوتاهی تاج باید باتوجه به قد عروس و داماد انتخاب شود. مثلا وقتی قد دامادی نسبتا قدی کوتاه دارد عروس‌ خانم نباید تاج بلندی انتخاب کند که قدش بلندتر از داماد جلوه کند؛ اما به غیر از قد نوع آرایش موها و اندام باید در انتخاب تاج درنظر گرفته‌ شوند.

  • تاج‌های بلند
    برای صورت‌های گرد و درشت همچنین  بهتر است این تاج‌ها روی شینیون‌های كلاسیك و كشیده کار شوند.
  •  تاج‌های كوتاه و خوابیده
    اگر صورتی کشیده دارید سراغ این نوع تاج‌ها بروید البته یادتان باشد که از آرایشگرتان در آرایشگاه  بخواهید موهای‌تان را طوری آرایش کند که قسمتی از موها در کناره‌های سر قرار بگیرد. همچنین شینیون كلاسیك می‌تواند زیبایی شما را چند برابر کند.
  •  تاج‌های ژله‌ای
    این نوع تاج‌ها معمولا فانتزی‌تر هستند بنابراین آرایش موها هم نباید کلاسیک باشد. اگر می‌خواهید از چنین تاجی استفاده کنید از آرایشگرتان بخواهید موهای‌تان را شینیون باز کند یا از مدل‌های فر و شلوغ استفاده کند.

گل و دیگر وسایل تزئینی
برای هر صورتی مناسب است ولی انتخاب آن بستگی به نوع شینیون دارد تا به خوبی روی موها بنشیند؛ مدل‌هایی که به سمت پایین جمع می‌شوند خیلی با انواع شانه‌ها و سنجاق‌ها و گیره‌های تزئینی همخوانی دارند.

به یاد داشته باشید حتما قبل از روز عروسی نکات بالا را  با آرایشگرتان در آرایشگاه مطرح نمایید.

نکات آرایش عروس در آرایشگاهReviewed by سه رخ on May 31Rating: 3.5نکات آرایش عروس در آرایشگاهبه خوبی میدانیم یکی از مهم ترین موارد عروسی آرایش عروس در آرایشگاه  است پس  از آرایشگرتان بخواهید در آرایش چشم حتما  شما از مواد ضدآب استفاده كند در این صورت اگر سر سفره عقد احساساتی شدید می‌توانید با خیال راحت چند قطره اشك بریزید.

به خوبی میدانیم یکی از مهم ترین موارد عروسی آرایش عروس در آرایشگاه  است پس لازم به ذکر است نکات زیر را حتما از آرایشگر خور در آرایشگاه بخواهید: از آرایشگرتان بخواهید در آرایش چشم حتما  شما از مواد ضدآب استفاده کند در این صورت اگر سر سفره عقد احساساتی شدید می‌توانید با خیال راحت چند قطره اشک بریزید.

2 دیدگاه ها

  1. سیتا گفت:

    خیلی کارآمد بود ممنون

  2. نازنين گفت:

    تاج ژله اي ؟ چه بامزه?

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *