آشنایی با ارایش انگلیسیآشنایی با آرایش انگلیسی
آرایش انگلیسی
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۶
آشنایی با آرایش کانادایی
آرایش کانادایی
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۶

آرایش مخصوص عکاسی (بخش دوم)

آرایش مخصوص عکاسی

آرایش عکاسی۲

آرایش مخصوص عکاسی (بخش دوم)

5. اگر لباس شما در قسمت یقه و گردن باز است، رنگ صورت و گردن و بالا تنه خود را با هم چک کنید تا هماهنگ باشند. آسان ترین راه برای یکدست کردن پوستتان استفاده از رنگ های برنزه است.

6. برای اینکه فلاش دوربین چهره شما را خراب نکند، از رژ لب های رنگ روشن استفاده نکنید. همچنین از سایه های خیلی براق استفاده نکنید. این دو مورد نور را منعکس کرده و موجب می شوند چهره شما در عکس چرب و روغنی به نظر برسد. البته اگر از سایه چشمی که شاد و کمی راق باشد به مقدار کم استفاده کنید در عکس جلوه خاصی خواهد داشت. اما توجه کنید این سایه ها نباید رنگارنگ باشد.

7. خط لب همرنگ با رژ لبتان را انتخاب کید. توجه داشته باشید وقتی رژتان را می زنید قسمتی از خط لب پاک نشود تا هماهنگی رنگ لب از بین نرود.

8. یک نفس عمیق بکشید! فراموش نکنید عصبانیت و استرس شما درعکس کاملاً مشخص خواهد شد. پس کاملاً با آرامش در مقابل دوربین بایستید. بین گرفتن عکس ها، چشمانتان را ببندید و چند بار پلک بزنید و تمرکز کنید و ریلکس باشید.

آرایش مخصوص عکاسی (بخش دوم)Reviewed by سه رخ on Apr 28Rating: 4.5آرایش مخصوص عکاسی (بخش دوم)در این مقاله بخش دوم نکات آرایشی مخصوص عکاسی را به شما آموزش میدهیم تا چهره ای جذاب و زیبا در عکس ها داشته باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *