علل فرورفتگی ناخن ها
علل فرورفتگی ناخن ها چیست؟
فروردین ۵, ۱۳۹۶
با وجود منافذ باز صورت، چطور آرایش کنیم
با وجود منافذ باز صورت، چطور آرایش کنیم
فروردین ۵, ۱۳۹۶

لوازم آرایش گران بهتر است یا ارزان

لوازم آرایش گران بهتر است یا ارزان

لوازم آرایش

لوازم آرایش گران بهتر است یا ارزان

خانم های بسیاری لوازم آرایش گران را خریداری می کنند ولی نتیجه ای که در ذهن داشتند را نمی گیرند. پس آیا فقط پول مارکشان را می دهید یا چیزی در محصولات گران هست که در انواع ارزانتر و مقرون به صرفه وجود ندارد؟

  • در محصولات گران پول چه چیز را می دهید؟
    وقتی محصول گرانی خریداری می کنید در واقع پول تجربه ی بلند مدت آن مارک را می دهید. در خواهید یافت که در کالاهای ارزان تر بیشتر از مواد پرکننده مثل پودر تالکوم استفاده می شود. مارک های گران تر زیاد از پرکننده استفاده نمی کنند، در عوض رنگدانه های بیشتری برای تشدید اثر آرایشی به کار می برند.
    این تنها تفاوت واقعی میان این دو است. بعضی ها هم از مواد با کیفیت تری استفاده می کنند. با دانستن طرز درست خواندن برچسب روی کالا، می توانید تشخیص دهید که آیا محصولات گران ارزش این همه پول را دارند یا خیر؟
  • لوازم آرایشی که ارزش خریدن را دارند
    فرقی نمی کند که چقدر قیمت یک وسیله ی آرایشی باشد، همیشه چیزهایی هست که باید به آن ها توجه کنید. یک راه خوب برای تشخیص کارآیی یک کالا، خواندن نقد و بررسی های آنلاین آن است. مصرف کنندگان اغلب تجربیات آرایشی خود را می نویسند.
    محصولات گران تر همیشه بهتر نیستند. در بسیاری از موارد فقط پول مارک یک کالا را می دهید. پس اگر یک مشابه ارزان تر پیدا کردید و بودجه ی پایینی هم در اختیار دارید، همیشه ارزشش را دارد که کالای ارزان تر را امتحان کنید. کسی چه می داند! شاید محصول خیلی خوبی پیدا کردید که در حالت عادی امتحانش نمی کردید!

 

لوازم آرایش گران بهتر است یا ارزانReviewed by سه رخ on Mar 25Rating: 4.5لوازم آرایش گران بهتر است یا ارزاندر این مقاله میخواهیم بدانیم لوازم آرایش از نظر متخصصین زیبایی در آرایشگاه گران بهتر است یا ارزان

6 دیدگاه ها

  1. shadi گفت:

    ممنون خیلی مفید بود

  2. sahar گفت:

    خیلی خوب بود

  3. shadi گفت:

    عـــــــــــــــالــــــــــی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *