بهترین آرایشگاه خدمات
خدمات بهترین آرایشگاه
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۶
روش ویتامینه مو یهترین برند ویتامینه مو
۸ نکته برای ویتامینه مو
اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۶

آرایش هندی

آشنایی با آرایش هندی

آرایش هندی

آرایش هندی

      آرایش هندی تلفیقی از انواع رنگ ها و زیبایی هاست.زنان این کشور 72 ملتی علاقه بسیاری به آرایش های غلیظ دارند.به گفته آرایشگران و میکاپ آرتیست های هندی، بیشتز زنان هندی تاکید زیادی روی ایجاد تغییرات محسوس در چهره خود دارند، آنها به سایه هاي دودی و تیره، خط چشم هاي دنباله دار و لب هاي روشن و براق  علاقه بیشتری نشان میدهند و معمولاً آرایش های غلیظ و پر زرق و برق را  میپسندند.
     در این نوع آرایش وقتی از سایه هاي دودی و براق  برای پشت چشم استفاده میکنند ،  از رژ لب هاي قرمز پررنگ هم برای جلوه لب ها بهره میگیرند.چون لباس های هندی معمولاً ترکیبی از رنگ های مختلف است زنان هندی آرایش های رنگی و غلیظ انجام میدهند تا با لباس هایشان ست شود. همچنین از انواع شینیون و مدل های مو برای آرایش موهای خود استفاده میکنند. زنان هندی طبق آداب و رسوم قدیمی علاقه زیادی به خالکوبی یا همان نقش حنا دارند. آنها از نوک انگشتان تا ساق دست را با طرح های مختلف حنا نقش میزنند و از لاک هایی با رنگ گرم استفده میکنند.در این نوع آرایش چشم هایی مشکی با مژه های بلند و لب هایی براق بیشتر به چشم میخورد.
مطالب مرتبط :
آرایش آمریکایی
آرایش برزیلی
آرایش کانادایی
آرایش انگلیسی
آرایش استرالیایی
آرایش اماراتی
آرایش ژاپنی
آرایش مکزیکی
آرایش فرانسوی

آرایش هندیReviewed by سه رخ on Apr 30Rating: 4.5آرایش هندیدر این مقاله قصد داریم به آرایش هندی بپردازیم و با نحوه این نوع آرایش و لوازم آرایشی مورد استفاده در آن آشنا شویم.همچنین به بررسی علاقه زنان این کشور به نحوه آرایش و رنگ های مورد علاقه آن ها بپردازیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *