معیار انتخاب کرم روشن کننده
بهترین کرم روشن کننده پوست
فروردین ۳, ۱۳۹۷
آموزش برجسته کردن لب
برجسته کردن لب (قسمت اول)
فروردین ۳, ۱۳۹۷

آموزش آمبره ناخن(قسمت۲)

طراحی آمبره ناخن

آموزش آمبره ناخن(قسمت۲)

آموزش آمبره ناخن (قسمت2) :

ادامه از مقاله آموزش آمبره ناخن(قسمت1) ...

       حال رنگ Ombré خود را بر روی یک اسفنج آرایش رنگ کنید. رنگ آمبره ی خود را در خطوط مستقیم و افقی رنگ در کنار هم بر یک اسفنج آرایش کوچک بکشید . ناحیه اسفنجی که رنگ می کنید باید نسبتا به عرض ناخن شما باشد. با رنگ آمیزی یک خط در عرض اسفنج با روشن ترین رنگ لاک ناخن شروع کنید. سپس با رنگ تیره تر زیر رنگ اول رنگ کنید. دقت کنید که تمام رنگ ها درست در کنار یکدیگر رنگ شوند بدون اینکه در اسفنج بین رنگ ها فاصله ای باشد. دو لایه لاک بر روی اسفنج بزنید تا  به اندازه کافی مرطوب باشد تا روی ناخن شما زده شود.
     به طور معمول، از دو یا سه رنگ برای ایجاد اثر OMBRE استفاده می شود، اما شما می توانید با رنگ ها و ترکیب های مختلف آزمایش کنید تا بهترین چیزی را که دوست دارید را تجربه کنید. نکتهای که باید دقت کنید این است که اگر اسفنج لوازم آرایشی را در آب خیس کند. اسفنج رنگ لاک کمتری به خود میگیرد .پس کاملا اسفنج باید خشک باشد .

           اسفنج را بر روی ناخن خود فشار دهید. اینکار را چند بار انجام دهید. تا به آمبره ناخن دلخواه خود برسید . به این صورت که رول اسفنج را بر روی لبه کناری ناخن  بگذارید.حالا اسفنج را روی ناخن خود به طرف دیگر ناخن بچرخانید. این کار را بارها و بارها انجام دهید تا رنگ ها تیره کرده و اثر OMBRE را افزایش دهید. با این روند قسمتی از لاک ناخن روی پوست شما در اطراف ناخن هایتان می ماند. برای جلوگیری از این اتفاق،شما می توانید پوست اطراف ناخن هایتان را با یک لایه نازک از ژل و یا نوار بپوشانید . در غیر اینصورت از اک پاک کن برای پاک کردن آن استفاده کنید.

وقتی  OMBRE روی یک ناخن را به پایان رسانده اید، لاک روی اسفنج را در همان محل های قبل تمدید کنید، بنابراین رنگ های OMBRE مرطوب باقی می مانند. حالا بر روی لاک آمبره ، تاپ کات بزنید و صبر کنید تا خشک شود . حالا اگر اطراف ناخن خود لاک ریخته میتوانید با قلم موی آغشته به لاک پاک کن آنرا تمیز کنید.

آموزش آمبره ناخن(قسمت۲)Reviewed by سه رخ on Mar 23Rating: 3.0آموزش آمبره ناخن(قسمت۲)آمبره یکی از مدل های کاشت و دیزاین ناخن است که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است و در آرایشگاه ها برای دختران جوان از این مدل کاشت استفاده می شود. در این مقاله قسمت دوم این نوع کاشت را به شما آموزش می دهیم.

آمبره یکی از مدل های کاشت و دیزاین ناخن است که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است و در آرایشگاه ها برای دختران جوان از این مدل کاشت استفاده می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *