عوامل ایجاد شوره سر
علل ایجاد شوره سر
تیر ۱۲, ۱۳۹۶
آموزش مدل شینیون عروس
آموزش شینیون عروس
تیر ۱۲, ۱۳۹۶

آموزش بالیاژ مو با اکستنشن

آموزش بالیاژ مو با اکستنشن

بالیاژ مو با اکستنشن

آموزش بالیاژ مو با اکستنشن

   اگر نمی خواهید با انواع مواد شیمیایی موهای خود را رنگ کنید و از طرفی دوس دارید موهایی با رنگ خاص و زیبا داشته باشید به شما اکستنشن مو را پیشنهاد میکنیم. با این روش موهای شما با روش اکستنشن رنگ گرفته و دیگر نیازی نیس تارهای طبیعی موی خود را در معرض مواد شیمیایی قرار دهید. امروزه بالیاژ مو در بین خانم ها بسیار پرطرفدار بوده و مشتریان خاص خود را دارد. در روش بالیاژ قسمت پایینی موها نسبت به ریشه موها به صورت سایه روشن کمرنگ دیده میشود که ظاهری بسیار جذابی به موها میبخشد. به همین دلیل شما میتوانید برای ایجاد این سایه روشن ها از روش اکستنش بالیاژ استفاده نمایید. در ادامه این روش را به شما آموزش خواهیم داد.
مرحله اول
    در روش بالیاژ رنگ پایه موها 8 و یا بلوند تیره است به همین دلیل میتوان از رنگ موی بلوند بژ و زرد کمرنگ و پلاتونیوم استفاده کنید.
مرحله دوم
   در این مرحله رنگ موی طبیعی مشتری را هیچ تغییری نداده و فقط هایلایت هایی را لا به لای موها قرار دهید.
مرحله سوم
   برای قسمت پایینی موهای سر از رنگ موی بلوند بژ استفاده کنید و برای اینکه ظاهری طبیعی را به موها بدهید در قسمت بالای مو از اکستنشن بلوند تیره پایه 8 استفاده کنید تا شبیه رنگ طبیعی موها شود. به همین ترتیب هر مقدار که به صورت فرد نزدیک تر میشوید از اکستنشن های روشن تر استفاده نمایید تا چهره فرد را بازتر و زیبا تر نشان دهد.
مرحله چهارم
   قسمت های بالایی اکستنشن را که تیره تر هستند با قیچی نازک تر کنید تا لایه های پایینی و روشن مو بهتر به چشم آیند. ممکن است مدل رنگ انتخابی شما طرح خاصی داشته باشد که متناسب با آن میتوانید از اکستنشن های روشن تر در بالای سر استفاده نمایید.
مرحله پنجم 
   در قسمت های بالای سر و نزدیک ریشه از اکستنشن های پایه 8 که نزدیک به رنگ موهای فرد است استفاده کرده و به تدریج از اکستنشن زرد کمرنگ استفاده کنید تا بهتر و زیبا تر به نظر برسد.
مرحله ششم
برای ایجاد حالت مورب روی سر میتوانید از رنگ های بلوند پر رنگ و کمرنگ استفاده کنید تا بالیاژ شما جذاب تر و موها حجیم تر به نظر برسند.
مرحله هفتم
   در این مرحله زمانی که اکستنشن کل سر را به اتمام رساندید تمام موها را بررسی کنید و مطمئن شوید که در هیچ نقطه ای از سر جای خالی باقی نمانده و کل موها با اکستنشن های روشن و تیره پوشیده شده است.
مرحله هشتم
   در این مرحله که مرحله آخر کار میباشد قسمت پایینی موها را مرتب کرده و همه موها را به اندازه موهای طبیعی فرد کوتاه کنید. برای مدل دادن به موها میتوانید از پایین موها شروع کرده و موهای تیره تر را یک لایه کوتاه تر کنید تا موهای پایینی که روشن تر هستند وجه بهتری داشته باشد.


مطالب مرتبط:
بالیاژ چیست؟
آموزش بالیاژ مو
اکستنشن مو چیست؟
اکستنشن مو با لمه

آموزش بالیاژ مو با اکستنشنReviewed by سه رخ on Jul 3Rating: 4.5آموزش بالیاژ مو با اکستنشندر این مقاله به شما نحوه بالیاژ کردن موها را با روش اکستنشن آموزش میدهیم تا بدون آسیب رساندن به موها بتوانید طرح و جلوه خاصی به آنها بدهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *