آموزش رنگ موی یاسی
رنگ موی یاسی
مرداد ۲, ۱۳۹۶
لیست بهترین آرایشگاه های زنجان
بهترین آرایشگاه زنجان
مرداد ۲, ۱۳۹۶

آموزش درست کردن دستمال مرطوب آرایشی

دستمال مرطوب آرایشی

آموزش درست کردن دستمال مرطوب آرایشی

آموزش درست کردن دستمال مرطوب آرایشی

   دستمال مرطوب آرایشی یکی از لوازم آرایشی است که هر زنی باید داشته باشد و جزء پاک کننده های آرایشی محسوب می شود. انواع مختلف دستمال های مرطوب در بازار تحت عناوین مختلف وجود دارد. اما سایت سه رخ در این مقاله به شما آموزش میدهد که به راحتی در منزل برای خود دستمال مرطوب آرایشی تهیه کنید.
   دستمال های مرطوب یکی از مهمترین پاک کننده های آرایشی هستند. گاهی اوقات ممکن است از فرط خستگی و یا خواب آلودگی آخر شب حوصله ای برای پاک کردن آرایش صورت خود نداشته باشید. در این صورت می توانید از دستمال های مرطوب آرایشی برای پاک کردن آرایش صورت خود استفاده کنید. شاید با خود اینگونه تصور کنید که این دستمال ها توانایی پاک کردن کامل مواد آرایشی را ندارد اما اینگونه نیست. این دستمال ها به دلیل موادی که در خود دارند قادر به پاک کردن و تمیز کردن سطح پوست هستند اما شستشوی صورت با آب سرد بعد از استفاده از دستمال برای بسته شدن منافذ پوست توصیه میشود. آرایشگران در آرایشگاه از این دستمال ها برای پاک کردن سطح پوست مشتری و حتی عروس استفاده میکنند. تنها مشکلی که این دستمال ها دارند این است که به دلیل استفاده خیلی راحت، سریعاً تمام می شوند و از لحاظ هزینه ای شاید مقرون به صرفه نباشد. اما جای نگرانی نیست ما در این مقاله به کمک آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه نحوه ساخت دستمال مرطوب آرایشی را به شما آموزش می دهیم تا به راحتی و در منزل برای خود از این دستمال ها تهیه کنید و در زمان و هزینه خود صرفه جویی نمایید.


مواد لازم برای تهیه دستمال مرطوب آرایشی :
۱. کاسه ی مایکروویو
۲. آب تصفیه شده دو فنجان
۳. روغن نارگیل دو قاشق غذاخوری
۴. شوینده‌ی کودک، انواع بدون اشک
۵. ظرفی که درش به خوبی کیپ شود
۶. یک رول دستمال کاغذی ( دستمال توالت )
۷. چاقو

روش تهیه
  
آب تصفیه شده و روغن نارگیل را با یک بند انگشت شامپو بچه درون کاسه مایکروویو ترکیب کرده و به مدت چند ثانیه ای درون مایکروویو آن را گرم نمایید. حال کاسه را به خوبی تکان دهید. مقدار اضافی از دستمال کاغذی را با توجه به اندازه ظرف ببرید.حال رول دستمال را داخل ظرف بگذارید و محلول را بر روی آن بریزید. بعد از این مرحله درب ظرف را بسته تا دستمال کاملاً خیس شود بعد از مدت زمان 5 دقیقه ظرف را برگردانید و مقوای رول دستمال را از ظرف خارج کنید. در مرحله آخر بر روی درب ظرف یک علامت X بریده تا بتوانید دستمال را از آن قسمت خارج سازید. در وصرتی که قصد دارید از این دستمال در مسافرت استفاده کنید یا آن را در ساک باشگاه قرار دهید چند برگ از دستمال را درون ظرف در بسته ای بگذارید که توانایی تخلیه هوا را داشته باشد.

آموزش درست کردن دستمال مرطوب آرایشیReviewed by سوما on Jul 24Rating: 4.5آموزش درست کردن دستمال مرطوب آرایشیدستمال های مرطوب آرایشی یکی از مهمترین لوازم آرایشی است که هر زنی باید داشته باشد. در این مقاله نحوه تهیه این دستمال را در منزل به شما آموزش میدهیم.

1 دیدگاه

  1. لیندا گفت:

    وااااای چقدر راحت بود من خیلی از دستمال مرطوب استفاده می کنم.البته یه بارم توی آرایشگاه یه خانومه بهم گفته بود اما فراموش کرده بودمش روش درست کردنشون واقعا مرسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *