معیار انتخاب بهترین رنگ مو
انتخاب بهترین رنگ مو
شهریور ۴, ۱۳۹۶
آشنایی با تاپ شاین
تاپ شاین چیست؟
شهریور ۴, ۱۳۹۶

آموزش کاشت ناخن اکریلیک

کاشت ناخن اکریلیک

آموزش کاشت ناخن اکریلیک

آموزش کاشت ناخن اکریلیک

فرآیند کاشت ناخن اکریلیک در آرایشگاه انجام شده و با تمیز کردن ناخن های طبیعی فرد و پرایمر ناخن آغاز شده و به حالت دادن  ناخن مصنوعی ختم می شود. این مراحل مانع از عفونت ناخن می شود. کاشت ناخن امروزه به شدت رواج پیدا کرده است و بسیاری از خانم ها مرتباً به این شیوه ناخن ها خود را آرایش می کنند.

1. تمیز کردن ناخن‌ها
   تمیز کردن ناخن اهمیت زیادی دارد. زیرا در این مرحله امکان آسیب رسیدن به کوتیکول ناخن وجود داشته که به باکتری ها اجازه ورود به جریان خود را می دهد. همچنین ممکن است باعث ایجاد آلودگی های قارچی گردد. اما نگران نباشید تمیز کردن ناخن کار سختی نیست و آرایشگران در آرایشگاه به راحتی این کار را انجام می دهند. الکل حاوی ایزوپروپیل یکی از مناسب ترین شیوه های تمیز کردن ناخن است زیرا موجب حل کردن چربی های سطح ناخن شده و باکتری ها را از بین می برد.

2. استفاده از پرایمر و کاشت ناخن مصنوعی
   مرحله دوم استفاده از پرایمر ناخن می باشد. پرایمر موجب چسبیدن ناخن مصنوعی به ناخن طبیعی فرد می شود. به توصیه ناخن کاران در آرایشگاه مناسب ترین پرایمر برای کاشت ناخن اکریلیک، پرایمرهایی است که برای ساختن آن ها از متاکریلات اسید استفاده کرده اند. این نوع پرایمر ها موجب حل شدن لایه نازک روی سطح ناخن شده و سطحی زمخت بر روی ناخن ایجاد می کنند. در واقع چسبندگی بیشتر بین ناخن های مصنوعی و طبیعی ناشی از همین سطح زمخت ایجاد شده است.

3. نکات مورد توجه برای کاشت ناخن مصنوعی
   قبل از خشک شدن ناخن مصنوعی اکریلیک حتما از رزین اکریلیک استفاده کنید در غیر این صورت بعد از خشک شدن ناخن مصنوعی امکان ایجاد شکل و حالت دلخواه بر روی ناخن وجود ندارد. معمولا ناخن کاران برای کاشت بهتر از قالب هایی پلاستیکی یا از جنس فویل فلزی استفاده می کنند. این قالب ها امکان ایجاد حالت شکل دلخواه ناخن را فراهم می آورد. بعد از قرار دادن قالب بر روی ناخن، ترکیب از پیش آماده شده رزین اکریلیک را بر روی ناخن قرار دهید. چند دقیقه زمان لازم است تا مواد بر روی سطح ناخن خسک و محکم شوند. بعد از خشک شده قالب ناخن را برداشته و قسمتهایی که ایراد یا ناقصی دارد را پر و اصلاح نمایید. در آرخ هم می توانید ناخن مصنوعی ایجاد شده را مانیکو کرده و سپس لاک بزنید. امکان استفاده انواع لاک بر روی ناخن مصنوعی وجو دارد.

آموزش کاشت ناخن اکریلیکReviewed by سه رخ on Aug 26Rating: 5.0آموزش کاشت ناخن اکریلیککاشت ناخن اکریلیک دارای سه مرحله می باشد که باید در آرایشگاه و با دقت کامل انجام شود. در این مقاله قصد داریم مراحل کاشت ناخن را به شما شرح دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *