آموزش درمان گودی چشم
تیر ۲۷, ۱۳۹۷
رژلب
آموزش صحیح رژ زدن
مرداد ۱۵, ۱۳۹۷

آموزش گریم صورت

آموزش گریم

آموزش گریم صورت

   گریم صورت یکی از خدمات تخصصی آرایشی است که در آرایشگاه زنانه به عروس خانم ها و سایر خانم ها ارائه می شود. در گریم تمامی نواقص صورت با استفاده از ترفندهای آرایشی و محصولات آزایشی مختلف پوشش داده می شوند و چهره فرد زیبا و جذاب خواهد شد. به علاوه در گریم نقاط قوت و زیبای صورت برجسته تر شده و زیبایی آن ها دوچندان خواهد شد. بسیاری از خانم ها با تکنیک های کانتورینگ و استروبینگ نقاط قوت و ضعف چهره خود را محو و یا نمایان می سازند تا زیبایی ان ها بیشتر به نظر برسد.
   در این ویدیو از تکنیک کانتورینگ برای تیره کردن نواحی مختلف صورت و از تکنیک استروبینگ برای محو کردن و روشن نشان دادن خط روی بینی و گونه ها استفاده می شود. در آرایش چهره نیز معمولا رنگ رژلب با رنگ آرایش چشم هماهنگ انتخاب می شود و با استفاده از یک رژ گونه هلویی جذابیت چهره افزایش می یابد. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش گریم صورتReviewed by سه رخ on Jul 25Rating: 3.0آموزش گریم صورتگریم صورت دارای مراحل مختلفی است که در هر مرحله نواقص صورت به نوعی بوشانده و زیبایی های طبیعی چهره بیشتر به نظر خواهند رسید. در این ویدیو گریم صورت را به شما آموزش می دهیم.

گریم صورت دارای مراحل مختلفی است که در هر مرحله نواقص صورت به نوعی بوشانده و زیبایی های طبیعی چهره بیشتر به نظر خواهند رسید.

3 دیدگاه ها

  1. سحر گفت:

    خیلی خوب شد . خیلی تغیر کرد

  2. مریم گفت:

    خیلی خوب گریم کرد

  3. setare گفت:

    خــــیلی خوشگل تر شد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *