لیست لوازم آرایش
لیست لوازم آرایش
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۶
قسمت دوم تأثیر ماسک سیاه
اثرات ماسک سیاه بر روی پوست (قسمت دوم)
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۶

آموزش برجسته کردن گونه (قسمت اول)

آموزش آرایش رژگونه

آرایش رژ گونه

آموزش برجسته کردن گونه (قسمت اول)

   گونه ها یکی از مؤثرترین اعضای صورت هستند که تأثیر بسیاری بر زیبایی چهره دارند تا حدی که خیلی از افراد برای دستیابی به این نوع زیبایی حاضرند زیر تیغ جراحی رفته و هزینه های گزافی برای برجسته سازی گونه بپردازند. آرایشگران معتقدند نیازی به این هزینه ها و ریسک های بالا نبوده و تنها با چند ترفند ساده آرایشی میتوان حالت گونه ها را تغییر داده و آن ها برجسته تر نشان دهیم که البته انجام این روش به همین سادگی نبوده و نیازمند آموزش و تمرین می باشد. تصور بسیاری از بانوان عزیز از رژگونه رنگ کردن گونه هاس بدون اینکه خاصیت دیگری داشته باشد. سایت سه رخ به شما نحوه برجسته سازی گونه را در این مقاله آموزش می دهد تا ریزه کاری های این این روش زیبایی به ظاهر ساده را بیاموزید.

مراحل برجسته سازی گونه

۱. با یک کرم‌پودر مات شروع کنید !
   قبل از هرگونه اقدامی باید رنگ پوست را کاملاً یکنواخت نمایید. توصیه آرایشگران استفاده از کرم پودرهای مات و همرنگ پوست صورتتان بوده تا هم ماندگاری رژگونه بیشتر شده و هم ظاهر طبیعی به چهره و آرایش شما بدهد.

۲. گریم كردن را با برنزه کننده شروع کنید !
   برای داشتن آرایش حرفه ای از پودر برنزه کننده استفاده نمایید. با یک برس بزرگ و پف دار به شکل عدد 3 انگلیسی گوشه های صورت خود را تیره کرده (برنزه کدن گوشه پیشانی، گوشه گونه ها، و فک) و روی تیرگی ها را کمی رژگونه بزنید تا رنگ هایی که روی صورت ایجاد کرده اید حالت طبیعی داشته باشد.

۳. به نوع پوست خود توجه کنید !
    برای انتخاب رنگ رژگونه اول از همه باید به نوع پوست خود توجه نمایید به طور مثال اگر پوست چربی دارید دوام رژگونه های پودری روی پوست چرب بسیار عالی است یا اگر پوست شما خشک است و یا دارای چین و چروک بر روی پوست خود هستید توصیه ما به شما رژ گونه های براق تر است که جلای بیشتری به پوست شما بدهند. افرادی هم که دارای پوست طبیعی هستند این شانس را دارند که از انواع رژگونه استفاده نمایند.

۴. وسایل کار را به دقت انتخاب کن !
    اگر از رژگونه های پوذری استفاده میکنید حتماد از برس های بزرگ مخصوص استفاده کنید زیرا این برس ها رنگ رژگونه را دقیقاً به همان شکلی که میخوهاید روی پوست پخش میکنند. برای رژگونه هایی که به صورت کرم هستند میتوانید از اسفنج های سه گوشه یا نوک انگشتان خود استفاده نمایید.

۵. لبخند بزنید و شروع كنید !
    شروع کار شما از سیب روی گونه می باشد به این معنی که قسمتی از گونه که هنگام لبخند زدن بیشتر از سایر قسمت ها برجسته میشود، سپس رنگ رژگونه را در جهت خط رویش موها پخش نمایید تا رنگ آن روی پوست طبیعی و یکنواخت باشد. از جرکت های نیم هلالی فرچه روی استخوان گونه برای پخش کردن رنگ استفاده نمایید. در آرایش های روز مقدار رژگونه کمتری استفاده کنید زیرا چربی صورت رنگ را به خود میگیرد و آن را پر رنگ تر نشان خواهد داد. حواستان باشد که رژگونه را تا نزدیکی پره‌های بینی خود پخش ننماید.

 

ادامه مطلب آموزش برجسته کردن گونه

آموزش برجسته کردن گونه (قسمت اول)Reviewed by سه رخ on May 16Rating: 3.5آموزش برجسته کردن گونه (قسمت اول)در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه گونه های خود را با استفاده از چند ترفند آرایشی ساده برحسته کنیم و ماندگاری رژگونه را در طول مدت آرایش بیشتر کنیم.

2 دیدگاه ها

  1. شراره گفت:

    مرسی بابت مطالب خو د سایت عالیتون

  2. زیبا گفت:

    وااای مرسی من واقعا به یه آموزش مرتب و گام به گام نیاز داشتم.همش توی کلیپ ها و فشن شوها نگاه میکردم خانوما چطوری گونه هاشون رو برجسته کردن.لطفا ادامه مطلب رو هم بذاید.ممنونم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *