چند نکته که قبل از رفتن به آرایشگاه باید بدانید
چند نکته که قبل از رفتن به آرایشگاه باید بدانید قسمت اول
تیر ۱۶, ۱۳۹۶
مهمترین خواص حنا برای مراقبت از مو
خواص حنا برای مو
تیر ۱۷, ۱۳۹۶

ابزار کانتورینگ و استروبینگ (بخش اول)

ابزار کانتورینگ و استروبینگ (بخش اول)

ابزار کانتورینگ و استروبینگ

ابزار کانتورینگ و استروبینگ (بخش اول)

   کانتورینگ و استروبینگ تکنیک های جدید آرایشی هستند که با کمک آن ها میتوانید آرایشی جذاب و شیک و در عین حال ملایم و لایت داشته باشید. امروزه آرایش های غلیظ و سنگین مورد پسند هیچکس نیست. این دو تکنیک جزء اساسی ترین تکنیک های گریم صورت میباشند که آرایشگران در آرایشگاه از آن بهره میگیرند. سایت سه رخ در این مقاله به شما ابزار مورد نیاز کانتورینگ و استروبینگ را معرفی میکند تا بتوانید با تهیه آن ها از این تکنیک ها بهره بگیرید.

پرایمر
  
پرایمر یکی از مهمترین محصولات آرایشی برای کانتورینگ صورت است. پرایمر انواع چروک های سطحی و عمیق پوست را پوشانده و حفره های پوست را نیز پوشش میدهد. پرایمر های سبز برای تعدیل رنگ و پوشش قرمزی پوست و محل جوش ها کاربرد دارد. برای استفاده از پرایمر از انگشتان خود استفاده کنید و آن را بر روی پوست پخش کنید. برای قسمت های کوچک تر می توانید از برس یا براش استفاده نمایید. با این روش چهره شما حالتی طبیعی خواهد داشت.

کرم پودر کانتورینگ
  
کرم پودر کانتورینگ یکی از مهمترین مواد کانتورینگ به شمار می رود. این کرم به صورت مایع بوده و آرایش را به خوبی روی صورت تثبیت میکند. این کرم را باید به اندازه کافی و در حد پوشش دهی پوست استفاده کنید. بهتر است از کرم پودرهای سبک برای پوست خود استفاده کنید زیرا این نوع کرم پودر ها به خوبی رو پوست عمل میکنند و آرایش را طبیعی جلوه میدهند. رنگ کرم پودر را متناسب با رنگ پوست خود استفاده کنید تا ظاهری مصنوعی بر روی چهره شما ایجاد نشود. میتوانید قبل از خرید هر کرم از تستر آن استفاده کنید تا هم از رنگ و هم از بافت آن مطمئن شوید.

کانسیلر
  
کانسیلر توانایی پوشاندن لک های رو صورت و پف و تیرگی دور چشم را داشته و سطحی صاف و یکدست بر روی پوست ایجاد می کند. پس در کانتورینگ از کرم پودر برای پوشاندن لک ها و کک و مک های صورت استفاده کنید. کانسیلر به دلیل برخورداری از بافت سبک، برای برای پوست حساس دور چشم قابل استفاده است. از کانسیلر هایی با رنگ دو درجه روشن تر از کرم پودر خود استفاده کنید. هرچه اختلاف رنگ کانسیلر و کرم پودر بیشتر باشد چشمان شما ریزتر به نظر میرسد.

پالت های کانتورینگ
  
پالت های کانتورینگ را میتوانید به صورت مجزا در بازار تهیه کنید. این پالت ها شامل دو یا چند رنگ هستند که از تناژ روشن به تیره داخل قالب پالت قرار داده شده است.

پودر یا پنکک
  
پودر های تثبیت کننده یا پنکک را می توان برای تثبیت آرایش و اینکه کرم های زده شده روی پوست بهتر باقی بمانند استفاده می کنند. در ضمن این پودر ها و پنکک ها نیز دارای رنگ های تیره و روشن است که توسط خود آن ها نیز میتوانید کانتورینگ صورت را انجام دهید.

ابزار کانتورینگ و استروبینگ (بخش اول)Reviewed by سه رخ on Jul 8Rating: 4.5ابزار کانتورینگ و استروبینگ (بخش اول)در این مقاله قصد داریم بخش اول ابزار کانتورینگ و استروبینگ را به شما عزیزان آموزش دهیم تا با استفاده از آنها بتوانید همچون آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه چهره خود را گریم کنید.

1 دیدگاه

  1. حمیایل گفت:

    عالی بود مرسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *