درمان خانگی سوختگی تیغ
درمان خانگی برای سوختگی تیغ
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶
بهترین کرم رفع تیرگی زانو
کرم رفع تیرگی زانو
خرداد ۲۸, ۱۳۹۶

نکات لازم در استفاده از اتوی مو

نکات لازم در استفاده از اتوی مو

اتو مو

نکات لازم در استفاده از اتوی مو

   قبل از اتو کشیدن موها حتما موها را با سشوار خشک کرده سپس از براق کننده در لا به لای مو استفاده نمایید. برای موهای صاف که مقداری موج دارند، موادی همچون واکس یا کرم مو را به مقدار کم به نوک انگشتان زده و به موها بزنید تا یک پوشش بین موها و اتو ایجاد شده و از سوختن موها جلوگیری شود. برای موهای فر توجه داشته باشید قبل از اتو از مواد براق کننده استفاده کنید و از واکس و کرم مو بعد از اتو کشسدن موها برای گرفتن خورده موهای روی سر  و موخوره ها به مقدار کم استفاده نمایید. موهایی که خیلی فر هستند بعد از یکبار اتو کشیدن با لایه نازک از واکس بپوشانید و مجددا با لایه های ضخیم تر مو را اتو کنید. موها را از ریشه اتو نکنید تا به موها آسیب وارد نشود و موجب ریزش آن ها نشود.

مطالب مرتبط:

مطالب مرتبط :
براشینگ مو چیست؟
براشینگ حرفه ای
براشینگ موهای لخت و بی حالت

مراحل براشینگ مو

نکات لازم در استفاده از اتوی موReviewed by سه رخ on Jun 18Rating: 4.5نکات لازم در استفاده از اتوی مودر این مقاله نکاتی قابل توجه را هنگام استفاده از اتوی مو به شما آموزش میدهیم تا موهای شما از آسیب های احتمالی محفوظ بماند. این نکات توسط آرایشگران حرفه ای مشخص شده است.

1 دیدگاه

  1. نادیا گفت:

    واقعا مهمه موها رو چطوری و توی چه شرایطی اتو میکنیم. یکی از دوستای من موهاشو خیس اتو میکنه کل موهاش سوخته بارها بهش گفتم اما کو گوش شنوا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *