مواد آرايشي ناخن چه هستند؟
مواد آرایشی ناخن چه هستند
اسفند ۷, ۱۳۹۵
بینی کوچک و خوش فرم داشته باشید
بینی کوچک و خوش فرم داشته باشید
اسفند ۷, ۱۳۹۵

اثر گلاب روی پوست

اثر گلاب روی پوست

اثر گلاب روی پوست

اثر گلاب روی پوست

می تواند در یک آرایشگاه خوب از گلاب برای زیبا سازی بهتر پوست استفاده کنید . گلاب از گل رز به دست آمده و به راحتی در دسترس است ، این مایع برای درمان و ترمیم پوست بسیار مفید بوده و برای پوست های حساس نیز مناسب است خواص گلاب بر روی پوست

 تونیک برای پوست صورت

تونیک هایی که در فروشگاه ها فروخته می شوند ، مملو ازمواد شیمیایی هستند ، پس گلاب می تواند یک جایگرین مناسب باشد ، چرا که یک محصول کاملا طبیعی است که رطوبت بالایی دارد.به همین دلیل است که یک جایگزین طبیعی برای نیرو بخشها و تونیک های مصنوعی صورت به حساب آید.

درمان بدن

 اگر می خواهید بدنتان استراحت کند ، اضافه کردن  کمی گلاب  و روغن بادام به کرم بدن و یا وان حمام و استحمام در آن پس از یک روز کار سخت بسیار آرامش بخش خواهد بود.

پاک کننده پوست

این مایع برای تمیزکردن صورت بسیار مفید است ، گلاب می تواند مانند یک محلول پاک کننده قوی عمل کند. برای نتیجه بهتر گلیسیرین را با گلاب ترکیب نموده و هر شب به پوست صورت بمالید. این ترکیب پوست را عمیقا تغذیه می کند.

 آرامش پلک ها

اگر  اطراف چشمتان متورم  و پف آلوداست ، مقداری گلاب را با پنبه به ناحیه زیر چشم بمالید که باعث کاهش قرمزی پلک ها و ناحیه زیر چشم می شود.

 درمان آکنه

مخلوط آبلیمو و گلاب درمان مناسبی برای پوست های ملتهب است، این ترکیب را یک ساعت بر روی پوست قرار دهید سپس با آب ولرم بشویید. خاصیت ضد التهاب گلاب می تواند به کاهش لکه های سیاه و چرک پوست کمک نماید.

بهبود بخشیدن به موها

همیشه پس از استفاده از شامپو، موها بسیار خشک می شود. برای رهایی از این اثر ناخوشایند، استفاده از گلاب توصیه می شود. این کار باعث براق و زنده شدن و آبرسانی به موها می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *