کاربرد کرم پودر
آموزش استفاده از کرم پودر
فروردین ۵, ۱۳۹۷
آموزش رنگ کردن مو
روش رنگ کردن مو
فروردین ۶, ۱۳۹۷

نکات استفاده از عطر (قسمت۱)

کاربرد عطر

نکات استفاده از عطر (قسمت۱)

نکات استفاده از عطر (قسمت۱)

استفاده از بوی خوش، سنت رسول اکرم است و از طرفی در دنیای مدرن امروزی، یکی از نیازهای روزمره محسوب می شود. امروزه عطر، ادکلن، اسپری و انواع محصولات خوشبو کننده، در سبد خرید هر ایرانی خوش ذوق وجود دارد، اما با توجه به قیمت زیاد هر بطری اصل آن، راه کارهایی برای استفاده ی بیشتر و بهینه ی این محصول وجود دارد که در این مطلب به شما آموزش می دهیم:
1- هنگام امتحان کردن عطر برای خرید، آن را روی پوست یا لباس خود بزنید و ده دقیقه صبر نمایید سپس آن را استشمام کنید تا بوی واقعی و رایحه اصلی عطر را احساس کنید. 
2- شیشه عطر را در محل گرم و همچنین زیر نور آفتاب قرار ندهید. زیرا تابش آفتاب و گرم شدن موجب تغییر رایحه خواهد شد. بهتر است آن را در جعبه و در محلی خنک و تاریک نگهداری نمایید. 
3- بهترین عطرها هم تمام روز دوام نمی‌آورند و باید هر سه تا چهار ساعت یکبار آن را تمدید کنید. 
4- توصیه می کنیم عطری که در روز استفاده می‌ کنید با عطری که در شب استفاده می‌کنید متفاوت باشد.
5- پوست چرب مدت بیشتری عطر را حفظ می کند، قبل از اسپری کردن عطر روی قسمت های نبض دار بدن خود وازلین بزنید تا موجب ماندگاری عطر شود.
6- اگر می خواهید ماندگاری عطر افزایش یابد، آن ها را در حمام یا دستشویی یا جای گرم نگهداری نکنید. گرما، رطوبت و نور موجب شکسته شدن مولکول های عطر و کم شدن کیفیت و ماندگاری آن خواهد شد. در عوض آن ها را در جای خنک و خشک مثل میز آرایش خود نگهداری نمایید.
7- پس از اسپری کردن عطر روی مچ آن را تر نکنید. اگر مچ ها را بهم بمالید موجب از بین رفتن سریع تر عطر و تبخیر آن می شوید.
8- قسمت های نبض دار و گرم بدن را مورد هدف اسپری قرار دهید. قسمت های مهم شامل مچ دست، روی گردن،‌ آرنج، پشت زانو و روی قوزک پا می باشد.

نکات استفاده از عطر (قسمت۱)Reviewed by سه رخ on Mar 26Rating: 3.0نکات استفاده از عطر (قسمت۱)عطر و ادکلن موجب خوشبویی بدن و لباس شده و جزء سنت های پیامبر است که امروزه بعنوان نیاز اصلی جامعه محسوب می شود و در لیست خرید های خانواده ها قرار دارد. در این مقاله نکات استفاده از عطر را بررسی می کنیم.

عطر و ادکلن موجب خوشبویی بدن و لباس شده و جزء سنت های پیامبر است که امروزه بعنوان نیاز اصلی جامعه محسوب می شود و در لیست خرید های خانواده ها قرار دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *