مراقبت از موهای پرپشت
اشتباهات مراقبت از موهای ضخیم و پرپشت
فروردین ۲۴, ۱۳۹۷
معرفی بی بی کرم دبورا
بی بی کرم دبورا
فروردین ۲۴, ۱۳۹۷

نکات استفاده از اسپری مو

اسپری حالت دهنده مو

نکات استفاده از اسپری مو

نکات استفاده از اسپری مو

- با فاصله اسپری را بر روی موها بزنید!
   برای این كه اسپری ‌ها و حجم دهنده‌ های مو بهتر روی موها بنشینند، بهتر است اول قوطی آن ها را خوب تكان داده و سپس آن را در فاصله 30 سانتی متری موها نگه دارید و از این فاصله آن را روی موهای اسپری نمایید.
- دهان و چشم‌ها را ببندید!
   برای این كه قطرات این افشانه‌ ها كمتر در دهان و بینی وارد شوند بهتر است هنگامی كه خود شما یا آرایشگر می ‌خواهد آن ها را روی سر اسپری كند، چشم‌های خود را بسته و دستان خود را روی بینی و دهان قرار دهید. حتی می ‌توانید از یك ماسك برای پوشاندن بینی و دهان استفاده نمایید. بهتر است بعد از اسپری كردن این محصولات روی موها آن محل را ترك کرده و تهویه اتاق را روشن کرده و یا پنجره‌ها را باز كنید تا هوا عوض شود. 
- در فضای آزاد از اسپری مو استفاده کنید!
   برای این که محصولات شیمیایی كمترین اثر را روی سلامت شما و اعضای خانواده‌ داشته باشند، بهتر است پس از این كه موهای خود را سشوار كشیدید، برای استفاده از این محصولات به حیاط یا ایوان منزل خود رفته و در فضای آزاد این محصولات را روی موها اسپری کنید. باقی ماندن قطرات این افشانه ‌ها در فضای منزل و تجزیه شیمیایی آن می‌ تواند روی سلامت افراد اثرات نا مطلوبی داشته باشد.
- اسپری‌ سبز بخرید!
   در طی سال‌ های اخیر تولید کننده های اسپری های حالت دهنده مو  به این فکر افتادند كه محصولاتی تولید کنند که سازگاری بیشتری با سلامت انسان ‌ها و محیط زیست داشته باشد که روی این محصولات واژه سبز حک شده است. توصیه بسیاری از آرایشگران این است که از این محصولات برای حالت دادن به موهای خود استفاده کنید.

نکات استفاده از اسپری موReviewed by سه رخ on Apr 13Rating: 3.0نکات استفاده از اسپری مواسپری های حالت دهنده مو برای حالت دادن به موها مورد استفاده قرار می گیرند که برای استفاده از این اسپری ها باید نکاتی را برای حفظ سلامتی خود رعایت کنید. در این مقاله نکات استفاده از اسپری مو را به شما آموزش می دهیم .

اسپری های حالت دهنده مو برای حالت دادن به موها مورد استفاده قرار می گیرند که برای استفاده از این اسپری ها باید نکاتی را برای حفظ سلامتی خود رعایت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *