رنگ موی عسلی
رنگ موی عسلی بدون دکلره
شهریور ۱۷, ۱۳۹۶
رنگ مو خشکی موی رنگ شده
خشکی موی رنگ شده
شهریور ۱۷, ۱۳۹۶

مهمترین اشتباهات هنگام لاک زدن

نکات لازم هنگام لاک زدن

مهمترین اشتباهات هنگام لاک زدن

مهمترین اشتباهات هنگام لاک زدن

لاک زدن ناخن ها یکی از روش های زیبایی است که در آرایشگاه بیشترین طرفدار را دارد. معمولاً اگر کسی برای ما لاک بزند به دلیل تسلط بالا نتیجه آن بی نظیر خواهد بود. اما اگر این کار توسط خودمان انجام شود ممکن است نتیجه آن به خوبی حالت قبل نباشد که دلیل آن علاوه بر عدم مهارت  کافی در این امر، رعایت نکردن نکات کلیدی در لاک زدم است. برای این که بتوانید به خوبی ناخن کاران و آرایشگران در آرایشگاه برای خود باید نکات زیر را رعایت کنید.

1. گرفتن دوش آب گرم بعد از حمام
بعد از مانیکو ر ناخن دوش آب گرم نگیرید زیرا گرما و بخار آب موجب خراب شدن لاک شما خواهد شد. به توصیه آرایشگران  حداقل یک ساعت بعداز لاک زدن، دوش نگیرید.

2. خوابیدن پس از لاک زدن
به ظاهر مدت زمان لازم برای خشک شدن لاک 20 تا 30 دقیقه است، اما در واقع حدود یک ساعت زمان لازم است تا لاک به طور کامل خشک شود. یکی از روش هایی که برای سریع خشک شرن لاک می توانید از ان استفاده کنید گرفتن دست ها زیر آب سرد است. توجه داشته باشید آب را به طور مستقیم روی ناخن هایتان نپاشید، زیرا با فشار آب امکان خراب شدن  لاک ها وجود دارد.

3. از لاک بی رنگ استفاده نمی کنید
ناخن کاران در آرایشگاه بعد از لاک زدن، از یک لاک بی رنگ برای براق تر شدن ناخن و دوام لاک استفاده می کنند.

4. از یک رنگ پایه استفاده کنید
بسیاری از خانم ها از دو رنگ لاک (سفید و بی رنگ) برای مانیکور کردن ناخن استفاده می کنند، اما باید بگوییم این کار اشتباه است. در واقع برای مانیکور ناخن سه رنگ لاک لازم است: لاک بی رنگ، لاک سفید و لاک صورتی کمرنگ. اول از همه باید لاک صورتی کمرنگ به عنوان پایه استفاده شود تا زردی ناخن ها به چشم نیاید و پوشیده شود.

5. چند لایه لاک می زنید
حتماً برای شما هم پیش آمده که به دلیل کمرنگ بودن لاک، چند لایه از آن را بر روی ناخن بکشید تا پر رنگ شود. با این کار رنگ لاک به چشم می آید اما برای خشک شدن به زمان بیشتری نیاز دارد. توصیه ما به شما این است که بعد از اینکه یک لایه لاک زدید، 2 دقیقه تأمل کنید تا کاملا خشک شود، سپس دور دوم لاک را بر روی ناخن بزنید.

6. از لاک های قدیمی استفاده می کنید
همیشه دور انداختن یک لاک قدیمی خوش رنگ که آن را دوست دارید بسیار سخت است اما باید این کار را انجام دهید. بیشتر شدن عمر لاک موجب کاهش غلظت آن می گردد که موجب خراب شدن لاک می شود. توجه کرده اید که لاک های قدیمی و کهنه به خوبی به ناخن نمی چسبند. پس بهتر است هر چند وقت یک بار لاک های کهنه و خشک را دور ریخته و به جای آن لاک های جدید خریداری کنید.

7. از استون برای پاک کردن لاک هایتان استفاده می کنید
استون موجب دهیدرات یا کم آب شدن ناخن های شما می شود. استفاده مدام ازاستون لکه های سفید بر روی ناخن ایجاد می کند. توصیه آرایشگران استفاده از لاک پاک کن به جای استون است.

مهمترین اشتباهات هنگام لاک زدنReviewed by سه رخ on Sep 8Rating: 3.5مهمترین اشتباهات هنگام لاک زدنبرای همه ما پیش آمده است که وقتی برای کسی لاک میزنیم نتیجه عالی می شود اما هنگام لاک زدن برای خود ان نتیجه را به صرت کامل نمیبینیم و نواقصی را مشاهده می کنیم. این مشکل ناشی از رعایت نکردن نکات زیر می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *