بهترین راه داشتن چشمان کشیده
چگونه چشمان کشیده داشته باشیم؟
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۷
فروشگاه لوازم آرایشی ، لوازم آرایشی
خرید از فروشگاه لوازم آرایشی آنلاین
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۷

انتخاب رژگونه بر اساس فرم صورت

انواع رژگونه برای انواع صورت

انتخاب رژگونه بر اساس فرم صورت

انتخاب رژگونه بر اساس فرم صورت

   برای انتخاب رنگ رژگونه و حتی مدل زدن آن بر روی گونه باید ابتدا رنگ پوست خود و فرم صورت را بشناسید. در این صورت است که آرایشی بی عیب و نقص خواهید داشت. اگر در این مورد دچار خطا می شوید می توانید از آرایشگر خود کمک بگیرید. 
اگر صورت بیضی شکل دارید: در این فرم صورت فک و پیشانی، طول و پهنای یکسانی دارند و طول صورت یک و نیم برابر پهنای آن است. برای این فرم صورت باید رژگونه را روی نیمه بیرونی استخوان گونه بزنید. 
اگر صورت گرد دارید: در این فرم صورت باید رژگونه را روی برجستگی گونه بمالید، یعنی جایی که پهنای چانه و گردی گونه ها آغاز می شوند و طول و پهنای صورت هم در آن با هم برابر می باشد، رنگ رژگونه را در امتدادی مستقیم بزنید. در واقع با این روش با گردی صورت را به حالت متعادل تری تبدیل می کنید. 
اگر صورت مربعی شکل دارید: در این فرم صورت فک حالت مربعی داشته و پیشانی بزرگ است. باید در این فرم صورت رژگونه را با حرکات دورانی روی برجستگی گونه ها بزنید. 
اگر صورت قلبی شکل دارید: در این مدل صورت فک باریک تر از استخوان گونه ها و پیشانی است، رژگونه را با حرکاتی دورانی کوچک روی استخوان برجسته گونه و بخش های بیرونی آن بزنید. رنگ رژگونه را زیر یک سوم پایینی چشم ها قرار داده و در یک امتداد افقی به سمت بیرون بمالید تا فک و گونه بیشتر خود را نمایان کنند و توجه کمتری در بخش مرکزی صورت باشد.
اگر صورت مستطیلی شکل دارید: در این فرم صورت فک شکل مربعی داشته و طول صورت بیشتر از عرض آن می باشد، رژگونه را کمی خمیده و افقی تر در امتداد گونه ها بمالید. با این کار، طول صورت کمتر به نظر می رسد.
انتخاب رژگونه بر اساس فرم صورتReviewed by سه رخ on May 4Rating: 3.0انتخاب رژگونه بر اساس فرم صورتبسیاری از گریمورهای حرفه ای با استفاده از فرم صورت رنگ رژگونه را انتخاب می کنند و چهره را متناسب با فرم صورت آرایش می کنند. در این مقاله انواع رژگونه برای انواع فرم صورت را معرفی می کنیم.

بسیاری از گریمورهای حرفه ای با استفاده از فرم صورت رنگ رژگونه را انتخاب می کنند و چهره را متناسب با فرم صورت آرایش می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *