بافر ناخن
جلای ناخن
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۷
معرفی رژلب مات
رژلب مات
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۷

چگونه یک ریمل خوب انتخاب کنیم؟

راهنمای انتخاب ریمل

چگونه یک ریمل خوب انتخاب کنیم؟

چگونه یک ریمل خوب انتخاب کنیم؟

   اگر به مژه‌هایی بسیار بلند علاقه دارید، باید ریملی با فرمول بلند کننده انتخاب کنید. ریمل های بلند کننده معمولا مواد تشکیل دهنده‌ ای مانند الیاف دارند که می‌توانند خودشان را به مژه‌ ها بچسبانند تا مژه‌ ها ظاهر بلندتری پیدا کنند. برای اینکه آرایش چشم های شما خیره کننده باشد و تارهای مژه به صورت جدا از هم باشد باید بدانید از چه ریملی برای چه آرایشی استفاده کنید. در ادامه راهنمای انتخاب ریمل ماسب را به شما آموزش می دهیم. 
- ریمل ضخیم کننده
   ریمل ضخیم کننده به مژه‌ ها، حجم و سنگینی اضافه می کند. این نوع ریمل ها فرمول غلیظ تری دارند و ممکن است حاوی پلیمرهای سیلیکون یا موم نیز باشند که موجب می‌ شود مژه‌ های شما پرتر بنظر برسند. برای استفاده از این نوع ریمل ها باید ابتدا برس ریمل را با دستمال کاغذی پاک نمایید تا پوشش اضافی بین موهای ریمل از بین برود. قسمت هایی از مژه که قصد دارید برجسته‌ تر بنظر برسند را بیشتر با این ریمل ضخیم کننده پوشش دهید. برای چشمانی بازتر، ریمل را در وسط چشم ها بزنید و برای چشم‌ های گربه ای یا بیشتر بالا بردن مژه‌ ها، ریمل را در گوشه چشم‌ ها بزنید.
- ریمل فر کننده
   ریمل‌ های فر کننده معمولا حاوی پلیمر و رزین می باشند تا موجب حفظ فر مژه‌ ها بطور موقت شوند. باید بیشترین مقدار ریمل فر کننده را به ریشه‌ مژه‌ ها بزنید تا شکل بگیرند. آرایشگران حرفه ای برای آرایش مژه ها، ترکیب کردن ریمل بلند کننده و ضخیم کننده می باشد.
   آرایشگران با تجربه ابتدا مژه ها را تمیز می کنند و آنها را با فر مژه، فر می نمایند. سپس روی مژه‌ ها از ریشه تا نوک، ریمل بلند کننده استفاده می کنند. .پس از آن با چرخاندن برس ریمل ضخیم کننده از ریشه تا نوک مژه‌ ها، به مژه‌ ها ریمل ضخیم کننده می زنند. سپس چوب ریمل را پاک کرد و از نوک آن برای اضافه کردن پوشش اضافی به جاهایی که قصد دارند در مرکز توجه قرار گیرند، استفاده می‌ کنم و در آخر با استفاده از نوک چوب ریمل، مژه‌های پایینی را ریمل می‌ زنند.

چگونه یک ریمل خوب انتخاب کنیم؟Reviewed by سه رخ on Apr 23Rating: 3.0چگونه یک ریمل خوب انتخاب کنیم؟برای انتخاب یک ریمل مناسب باید به نوع مژه های خود دقت کنید و متناسب با تارهای مژه و آرایش مدنظر خود یکی ریمل مناسب انتخاب کنید. در این مقاله نحوه انتخاب یک ریمل مناسب را به شما آموزش می دهیم.

برای انتخاب یک ریمل مناسب باید به نوع مژه های خود دقت کنید و متناسب با تارهای مژه و آرایش مدنظر خود یکی ریمل مناسب انتخاب کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *