انواع رنگ مو گیاهی
انواع رنگ مو گیاهی قسمت اول
بهمن ۱۶, ۱۳۹۵
ترکیب انواع رنگ مو جذاب
ترکیب انواع رنگ مو جذاب
بهمن ۱۷, ۱۳۹۵

انواع رنگ مو گیاهی قسمت دوم

انواع رنگ مو گیاهی

انواع رنگ مو گیاهی

انواع رنگ مو گیاهی قسمت دوم

ادامه مقاله قسمت اول

 رنگ بور با گیاه اسپرک

 بهترین روش استفاده از گیاه اسپرک است. گیاه اسپرک انواع مختلفی دارد که از میان آن ها تنها یک نوع برای رنگ آمیزی موی سر مناسب است. بنابراین هنگام تهیه این گیاه حتما به فروشنده توصیه کنید که اسپرک برای رنگ مو نیاز دارید. برای تهیه عصاره اسپرک نیز لازم است 4 قاشق غذاخوری از آن را در 3 لیوان آب بجوشانید و پس ازصاف کردن و سرد شدن آن را روی موهای خود ماساژ دهید. با ماساژ این عصاره روی موهای تان به مرور موها به رنگ زرد و پس از آن به رنگ بور در می آیند.

 حنا

 افرادی که علاقه مند به استفاده از رنگ های طبیعی و بی خطر برای سلامت شان هستند تمایل زیادی به استفاده از این رنگ دارند. رنگی که نه تنها موجب قرمزی پوست و التهاب پوست سرشان نمی شود بلکه به ترمیم ساقه موها و ضخیم تر شدن آن ها کمک کرده و خواص درمانی فوق العاده ای برای مو دارد.
افرادی که موهای تیره رنگ دارند با کمک حنا می توانند رنگ موهای خود را به قهوه ای نزدیک کنند. رنگ حنا وقتی روی موهای تیره رنگ قرار می گیرد آن ها را قهوه ای تیره و براق می کند. این رنگ درصورتی که روی موهای روشن امتحان شود متناسب با روشنی مو به رنگ های قهوه ای روشن، حنایی و قرمز تبدیل می شود.

های لایت آبی با گیاه دارویی

افرادی که تار موی سفید دارند و تعداد این تار موها در سر آن ها به حدی است که موجب نارضایتی آن ها می شود، می توانند برای از بین بردن این مسئله از عصاره گیاه آقطی برای جلوه بیشتر موهای شان استفاده کنند.
برای این منظور کافی است گیاه آقطی را از نزدیک ترین عطاری به منزل خود تهیه کنید و آن را با نیم لیتر آب روی حرارت ملایمبگذارید تا بجوشد. پس از 10 دقیقه عصاره ای از این گیاه به دست می آید که ماساژ این عصاره روی سر و موها موجب تیره رنگ شدن موهای سفید می شود. البته باید توجه داشت که گیاه آقطی به دلیل توناژ آبی که در خود دارد موجب آبی شدن تارهای سفید شده و جلوه ای خاص به موهای شما می بخشد.

انواع رنگ مو گیاهی قسمت دومReviewed by Mehdi Alaeddini on Feb 5Rating:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *