دستگاه رفع موهای زائد صورت
دستگاه بندانداز برقی
بهمن ۳۰, ۱۳۹۶
بالم لب
بالم لب چیست؟
اسفند ۱, ۱۳۹۶

انواع کرم های آرایشی (قسمت دوم)

کرم های آرایشی

انواع کرم های آرایشی (قسمت دوم)

انواع کرم های آرایشی (قسمت دوم)

در مطلب قبل قسمت اول کرم های آرایشی را به شما معرفی کردیم که در ادامه قسمت دوم این کرم ها را به شما معرفی می کنیم. 
7- کرم های ضدچروک
   به لحاظ علمی کرم های لایه بردار قادر خواهند بود در دراز مدت چین های ظریف را به میزان محدودی کاهش دهند. اکثر کرم های ضد چروک حاوی کرم های لایه بردار و یا آنتی اکسیدان می باشند. اما این کرم ها در درمان چین های عمیق موثر نبوده و برای درمان این چین ها بایستی از سایر روش های درمانی غیر از کرم ها استفاده کرد.
8- کرم های تقویتی و مغذی
   از لحاظ علمی تعریفی برای کرم های تقویتی یا مغذی پوست وجود ندارد. تغذیه و مواد لازم برای پوست مانند سایر ارگان های بدن باید به صورت خوراکی تامین گردد نه موضعی.
9- کرم های روز و شب
   معمولا شرکت های آرایشی و درمانی که در زمینه مراقبت پوست فعالیت می کنند از کرم های حاوی ضدآفتاب و مرطوب کننده به عنوان کرم روز و از مواد لایه بردار و مرطوب کننده برای کرم های شب استفاده می نمایند. اما این نام ها بیشتر باعث سردرگمی مصرف کنندگان خواهد شد. 
10- کرم های پرکننده
   در حال حاضر هیچ نوع کرمی وجود ندارد که خاصیت پرکنندگی پوست را دارا باشد. چربی زیر پوستی و کلاژن پوست با افزایش سن کاهش یافته و به صورت موضعی از سد پوست عبور نمی کنند و در صورت نیاز به پر شدن پوست مواد پرکننده بایستی به صورت تزریقی وارد پوست گردند. بنابراین این کرم ها تنها جنبه تبلیغاتی دارند.
11- کرم های لیفتینگ و سفت کننده
   به لحاظ علمی کرم ها هیچ تاثیری بر روی لیفتینگ و شلی پوست نخواهند داشت  و برای دستیابی به این خاصیت باید از سایر روش های درمانی استفاده کرد. بنابراین توصیه می کنیم پول خود را با استفاده از این کرم ها هدر ندهید.
12- کرم های ضدترک پوست
   معمولاً در دوران بارداری و یا پس از افزایش وزن، ترک هایی در پوست ایجاد خواهند شد که ناشی از کشیدگی پوست می باشد. روش های مختلفی از جمله لیزر برای درمان این ترک ها وجود دارد که متاسفانه اکثرا نا امید کننده هستند. البته تا بحال اثبات نشده است که کرم ها نقشی در درمان یا حتی پیشگیری از این ترک ها داشته باشند.
13- کرم های دروغین
   سود سرشار ناشی از تجارت کرم ها موجب شده است که افراد سودجو با ترفندهای مختلف درصدد کسب حداکثر بهره برداری مادی از این تجارت باشند. در این میان استفاده از کانال های ماهواره ای و فضاهای مجازی از روش های معمول و متاسفانه موثر در خصوص دستیابی به هدف آنان است. این سودجویان با ادعاهایی غیر واقعی و فریبنده و با استفاده از شگردهای تصویری سعی در نشان دادن اثرات اعجاز آمیز این کرم ها دارند.

انواع کرم های آرایشی (قسمت دوم)Reviewed by سه رخ on Feb 20Rating: 3.0انواع کرم های آرایشی (قسمت دوم)کرم های دور چشم دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام کاربری خاصی دارند و با توجه به کاربری که دارند تأثیرات مختلفی بر روی پوست خواهند گذاشت. در این مقاله انواع کرم های آرایشی را به شما معرفی می کنیم.

کرم های دور چشم دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام کاربری خاصی دارند و با توجه به کاربری که دارند تأثیرات مختلفی بر روی پوست خواهند گذاشت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *