اسکراب بدن بسازید
اسکراب بدن
اسفند ۲۰, ۱۳۹۵
ماسک مو مغذی
ماسک موی مغذی مو
اسفند ۲۰, ۱۳۹۵

لزوم اپیلاسیون ناحیه تناسلی

نکات اپیلاسیون بدن

نکات اپیلاسیون بدن

لزوم اپیلاسیون ناحیه تناسلی

     در سن رشد دختران و پسران موهای ناحیه تناسلی شروع به رشد میکند و این خود نشانه‌ ی به بلوغ رسیدن آنان است. رفع موهای زائد در این سنین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. زیرا موهای زائد ناحیه تناسلی و مخصوصا موهای زائد اطراف واژن در دختران چون مدت زمان زیادی در محیطی بسته قرارگرفته‌اند ، با جذب رطوبت ناشی از تعریق، مستعد ابتلا به بیماری‌های عفونی دستگاه تناسلی می‌گردند.
     زدن موهای زائد در دختران بسیار چر اهمیت است. یک زن یا دختر با از بین بردن موهای زائد خود باعث می‌شود که بهداشت شخصیش راحت‌تر تامین شود. به این دلیل است که مایع‌هایی که از بدن زنان خارج می‌شود در میان موهای ناحیه تناسلی آن‌ها جمع می‌گردد و عامل بسیاری از بیماری هاست که به راحتی درمان نمیشوند. مخصوصاً در دوران عادت ماهانه، وقتی که این مایع‌ها نتوانند خشک شوند و پیرامون موهای ناحیه تناسلی بچسبند، آب کمتری به واژن می‌رسد (در هنگام شستن) و این موضوع سلامت آن را به خطر می‌اندازد.

پس اپیلاسیون ناحیه تناسلی در زنان در بهترین آرایشگاه و سالن تخصصی اپیلاسیون ضروری است.

مطالب مرتبط  :

لزوم اپیلاسیون ناحیه تناسلیReviewed by سه رخ on Mar 10Rating: 4.5لزوم اپیلاسیون ناحیه تناسلیاپیلاسیون ناحیه تناسلی اهمیت دارد. مخصوصا برای خانمها و دختران تازه بلوغ شده. پس به این مقاله توجه کنید.

2 دیدگاه ها

  1. مناکووووو گفت:

    اه جوش بعد از این کار خیلی اذیت میکنه

  2. عسل بانو گفت:

    بنطرم این کار برای این قسمت به نسبت لیزر خیلی بهتره

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *