مراحل انجام اسکراب صورت
ماسک های صورت شب
تیر ۱۳, ۱۳۹۶
آموزش ماسک و اسکراب خانگی برای لایه برداری پوست
ماسک و اسکراب خانگی صورت (قسمت دوم)
تیر ۱۳, ۱۳۹۶

چگونه بدون آرایش زیبا باشم قسمت اول

راه های چگونه بدون آرایش زیبا باشم

چگونه بدون آرایش زیبا باشم

چگونه بدون آرایش زیبا باشم قسمت اول

 

برخی از خانم‌ها و دختران زمان زیادی را صرف آرایش کردن می‌کنند تا زیباتر به نظر برسند. برخی هم به دنبال روش‌هایی برای آرایش هستند تا یک زیبایی طبیعی به چهره‌ی خود ببخشند؛ انگار که اصلا آرایش ندارند. مواد آرایشی می‌توانند به مرور زمان به پوست آسیب برسانند.

  • پیدا کردن رنگ متناسب با پوست

پوشیدن لباسی که رنگی متناسی با پوست‌تان دارد می‌تواند پوست شما را زیباتر نشان داده و عیوب آن را پنهان کند. بدون استفاده از فاندیشن، پوست کمی رنگ‌پریده به نظر می‌رسد؛ به همین دلیل نباید با انتخاب یک رنگ اشتباه این رنگ‌پریدگی را بیشتر نشان دهید. لباس سفید هم نمی‌تواند انتخاب خوبی باشد. بهترین رنگ‌ها آبی، فیروزه‌ای، صورتی و سبز هستند.

  • لب‌ها

تغذیه، رطوبت و لایه‌برداری تنها در زیبایی پوست صورت نقش ندارند بلکه برای زیبایی لب‌ها نیز اهمیت دارند. از مرطوب کننده‌های لب استفاده کنید. گاهی می‌توانید از روغن‌هایی مثل روغن زیتون نیز استفاده کنید. هفته‌ای یکبار لب‌های خود را با یک مسواک نرم یا نوک انگشتان ماساژ دهید. به خاطر داشته باشید قبل از انجام این کار آنها مرطوب کرده وبه شکر آغشته کنید.

  • خواب کافی

7 تا 9 ساعت خواب برای داشتن پوستی سالم وزیبا لازم است. به طور کل خواب کافی برای سلامت بدن مفید است. ساعت ۱۱ شب به رختخواب بروید زیرا پس از نیمه‌شب بدن شروع به ترشح یکی از اصلی‌ترین هورمون‌های زیبایی به نام ملاتونین می‌کند. سعی کنید به پشت بخوابید تا از به وجود آمدن چین و چروک جلوگیری کنید.

  • توجه به چشمانتان

برای اینکه چشمانتان را بزرگتر جلوه دهید از فرمژه استفاده کنید. تیرگی‌های زیر چشمانتان را از بین ببرید و یک رژیم غذایی سالم در پیش بگیرید. تیرگی‌های زیر چشم نشان‌دهنده‌ی کمبود آهن یا ویتامین بی در بدن هستند که جگر و گوشت قرمز حاوی این مواد هستند. کرم‌های چشمی استفاده کنید که کمی اثر سفید کنندگی دارند یا حاوی رتینول یا ویتامین آ هستند. کمپرس سرد با نعنا یا چای سبز می‌تواند کمک‌کننده باشد.

  • مراقب از موهایتان

رنگ و مدل مویی که مدت زیادی از آن گذشته و شکل و زیبایی خود را از دست داده‌اند، گزینه‌های مناسبی برای داشتن یک چهره‌ی زیبا نیستند. از یک مدل موی ساده و یک رنگ موی طبیعی استفاده کنید. رنگ‌های فانتزی کمی با چهره‌ی طبیعی تضاد دارند. مرتب نوک موهایتان را کوتاه کنید و کمتر از وسایل آرایش مو مانند سشوار و اتو استفاده کنید.  روغن نارگیل می‌تواند درخشندگی خاصی به موهایتان ببخشد. همچنین با شوره، خشکی و دیگر مشکلات مو مبارزه می‌کند.

  • استفاده از ضد آفتاب

اشعه‌های ماوراء بنفش باعث ایجاد چین و چروک می‌شوند. این اشعه‌ها ممکن است باعث ایجاد سرطان پوست شوند و افرادی که پوست روشن‌تری دارند بیشتر در معرض این خطر قرار دارند. محصولاتی که دارای SPF هستند نه تنها در تابستان بلکه در تمام فصول سال باید استفاده شوند.

چگونه بدون آرایش زیبا باشم قسمت دوم

 

 

چگونه بدون آرایش زیبا باشم قسمت اولReviewed by عسل on Jul 4Rating: 4.5چگونه بدون آرایش زیبا باشم قسمت اولآرایشگاه ها توصیه می کنند که حتما از ضد آفتاب استفاده کنید این اشعه‌ها ممکن است باعث ایجاد سرطان پوست شوند و افرادی که پوست روشن‌تری دارند بیشتر در معرض این خطر قرار دارند.

دیدگاه ها بسته شده است