نگهداری لاک ناخن
مراقبت از لاک ناخن(قسمت۲)
فروردین ۳, ۱۳۹۷
آماده کردن رنگ ابرو
آماده سازی رنگ ابرو
فروردین ۴, ۱۳۹۷

برجسته کردن لب (قسمت دوم)

آموزش برجسته سازی لب

برجسته کردن لب (قسمت دوم)

برجسته کردن لب (قسمت دوم)

برجسته کردن لب (قسمت اول)

- دور لب کانسیلر بزنید 
   هنگامی که رژ لب زدید، اگر دور خط لب را با کانسیلر روشن تر نمایید باعث می شود لب برجسته تر و پرتر دیده شود. توصیه می کنیم از کانسیلری استفاده نمایید که یک درجه از رنگ پوست روشن تر باشد یا کرم پودری استفاده نمایید که روشن تر باشد. این کار موجب می شود لبها جلوه بیشتر داشته باشند و برجسته تر نمایان شوند.
- از برق لب استفاده کنید 
   اگر از رژ لب مات استفاده می کنید، برق لب زدن وسط لب می تواند گزینه مناسبی برای برجسته تر کردن لب ها باشد. یا حتی می توانید از رژ لب های مایع استفاده نمایید. این رژلب ها با برق بیشتری که به لبها می دهند، موجب برجسته دیده شدن لب ها خواهند شد. پس از اینکه برق لب را وسط لب بالا و پایین زدید، با استفاده از قلم رژ سعی کنید ظرافت بیشتری به لب ها بدهید و وسط لب و گوشه ها را محو نمایید تا طیف ایجاد شده طبیعی تر به نظر برسد.
- ماسک لب را فراموش نکنید 
   مانند پوست صورت، پوست لب نیز به مراقبت های ویژه نیاز دارد. ماسک برای انجام دادن تمام این کارها وجود دارد. ماسک لب می تواند عملیات آبرسانی به لب، نرم کردن و براق کردن را برای لبها انجام دهد. مانند لایه بردار لب می توانید ماسک لب را نیز از برندهای مختلف آرایشی تهیه نمایید یا در منزل به کمک روغن گل رز و ویتامین E آن را به صورت طبیعی تهیه کنید. ماسک لب را باید دو یا سه بار در هفته استفاده نمایید تا نتیجه بهتری بگیرید.

برجسته کردن لب (قسمت دوم)Reviewed by سه رخ on Mar 23Rating: 3.0برجسته کردن لب (قسمت دوم)برجسته کردن لب ها یکی از کارهایی است که بسیاری از خانم هایی که لب های باریک دارند، انجام می دهند تا چهره خود را متعادل سازند. در این مقاله روش های برجسته کردن لب را به شما آموزش می دهیم.

برجسته کردن لب ها یکی از کارهایی است که بسیاری از خانم هایی که لب های باریک دارند، انجام می دهند تا چهره خود را متعادل سازند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *