لوازم مخصوص آرایش چشم
لوازم آرایش چشم (قسمت۲)
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۷
بافر ناخن
جلای ناخن
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۷

برق لب

معرفی برق لب

برق لب

برق لب

   برق لب یکی از محصولات پرطرفدار آرایش لب است که موجب درخشندگی لب ها می شود. برق لب ساختار و دسته‌ ای جدا در بین محصولات آرایش چشم دارد. بزرگ‌ ترین تفاوت این محصول با انواع رژلب این است که برق لب‌ ها معمولا مایعی هستند که کمی رنگ دارد و در واقع دارای رنگدانه یا پیگمنتد نمی باشند اما رژلب ها سرشار از رنگ دانه های مختلف هستند. البته برق لب ها دارای نوع بی رنگ نیز هستند که فقط لبها را براق و درخشان می سازد. یک برق لب واقعی بیشتر شفاف و بدون رنگ است. بیشتر برق لب‌ ها دارای پوشش SPF نیز می باشند که از پوست لب در برابر نور خورشید محافظت می کند. برق لب ها در آرایشگاه برای درخشان و براق کردن آرایش لب ها کاربرد دارند. 
   پوششی که برق لب بر روی لب ها ایجاد  می کند دارای براقیت ملایم و ساتنی مانند است که لب ها را جذاب و زیباتر می سازد. ماندگاری برق لب ها کمتر از متوسط است. این محصول برای ماندگاری طولانی مدت معروف نیست و نیاز به تجدید زیاد دارد. اما چون استفاده از برق لب ها بسیار آسان است، مشکلی برای تجدید آن وجود ندارد مگر این‌ که فرد به دنبال یک پوشش خیلی طولانی مدت باشد. شرکت های زیادی انواع برق لب را در  کنار سایر محصولات آرایشی تولید می کنند به طور مثال:
YSL Closs Volupt
Maybelline Baby Lips Moisturizing Lip Gloss
Urban Decay N aked Ultra Nourishing Lip Gloss

برق لبReviewed by سه رخ on Apr 23Rating: 3.0برق لببرق لب یکی از محصولات آرایش لب است که موجب براق شدن و درخشندگی لب ها شده و گاها رنگی ملایم بر روی لب ایجاد می کنند. در این مقاله برق لب را به شما معرفی می کنیم.

برق لب یکی از محصولات آرایش لب است که موجب براق شدن و درخشندگی لب ها شده و گاها رنگی ملایم بر روی لب ایجاد می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *