غذای سالم برای مو سالم
غذای سالم برای مو سالم
دی ۲۶, ۱۳۹۶
روغن زرده تخم مرغ و روغن فندق
رشد سریع مو با روغن فندق و زرده تخم مرغ
دی ۲۶, ۱۳۹۶

برند آرایشی دیور Dior

محصولات دیور

برند آرایشی دیور

برند آرایشی دیور

   شرکت دیور در سال 1946 بوسیله طراح هنرمند کریستین دیور در یک مزون خصوصی و خاص اشخاص سرشناس در خیابان معروف مُن تِین  Ave Montaigne پاریس تاسیس گردید و یک سال بعد با سرمایه گزاری مارسل بوسک  Marcel Boussac، تاجر متمول پارچه و با خلاقیت و نبوغ بسیار تأثیر گذار دیور و با الهام از هنر مدرن و شیک شهری به طراحی و فروش و تولید لوازم لوکس آرایشی و عطریات و کفش و لباس وغیره برای خان ها پرداخت و بعدها برای آقایان و همچنین مدل ها و طراحی هایی برای بچه هالوازمی را طراحی کرد. در واقع با حضور کریستین دیور در صنعت مد و زیبایی، دنیای مدرن قرن بیستم خلق شد.

 

برند آرایشی دیور

   طراحی لباس هایی بسیار مدرن و زنانه توسط این شرکت بعد از جنگ دوم جهانی به شدت مورد توجه زنان مرفه و متمول در سراسر دنیا قرار گرفت. دامن های بلند و پلیسه که بیش از ده ها متر پارچه نیاز داشتند نیز برای تولید کنندگان پارچه بسیار تشویق کننده بود تا اقتصاد جنگ را پشت سر بگذارند. مرگ نابهنگام دیور شرکت را تا آستانه فروپاشی پیش برد اما بوتیک های مختلف مزون دیور در دنیا با مشورت جمعی حمایت خود را از طراح جوان بیست و یکساله بنام ایو سن لوران اعلام کردند تا او جانشین دیور شده و با استقلال کامل به طراحی مدلهای نو و تجملی و آماده پوشیدن آن زمان بپردازد.
   در سال 1985 مزون دیور عطر پویزن را طراحی نمود و بر موفقیت شرکت صد چندان اضافه کرد. بعد از آن با خرید شرکت مشهور لویی ویتون  Louis Vuitton جزو موفق ترین مزون های تراز اول دنیا در صنعت مد و زیبایی شد. اولین طراح غیر فرانسوی آن در سال 1989 ژان فرانکو فر Gianfrance Ferre  ایتالیایی، روحیه ای کلاسیک تر به آثار مزن دیور داد و فروشگاه ها و فروش کالاهایش را در بهترین خیابان های لوس آنجلس و نیویورک و توکیو توسعه و افزایش داد. هنرپیشه های معروفی چون مارلین دیتریش، نیکول کیدمن، دمی مور و شاهزادگان و روسای دولت ها همچون پرنسس مارگارت و اوا پرون از مشتریان پروپا قرص این مزن فوق العاده با پرستیژ می باشند. بخش زیبایی شرکت دیور با همکاری انستیتو پاستور فرانسه در سال 1987 موفق به اختراع روش جدیدی برای مقابله با پیری پوست گردید که انقلابی نو در زمینه مراقبت از پوست به حساب می آمد که با بکارگیری بایو تکنولوژی موفق به ابداع لیپوزوم  liposome شدند که به صورت یک محصول کپسول مانند بسیار ریز جهت تغذیه و تقویت مستقیم پوست با ترکیباتی حاوی عصاره آویشن و پروتئین کلاژن و الاستین و دیگر مواد لازم برای نوسازی سلول ها، از قبیل اسید هیالورونیک  acid hyaluronic بودند که به داخل سلول ها نفوذ می کردند.

دیور در سال 2012  با اراmه فیلمی پرده از پروژه رویایی جدید خود برداشت و به این شیوه افتتاح باغ دیور را اعلام نمود. این باغ سرشار از نوع خاصی گل رز وحشی و گل های نادر و کمیاب برای جوان کردن پوست و مقابله با پیری بود که به معرض قضاوت کارشناسان این رشته قرار داده شد. محصولات دیور در لابراتوار بسیار مجهز و با سرمایه گزاری خانواده متمول برنارد ارنو  Bernard Arnault که  70% سهام این شرکت را در دست دارند و اهمیت بسیاری به کیفیت و پرستیژ شرکت می دهند با استفاده از بهترین مواد ساخته می شوند. این محصولات امروزه با قیمت بسیار بالا و کیفیتی عالی به بازار ارائه می شوند. 

برند آرایشی دیور DiorReviewed by سه رخ on Jan 16Rating: 3.0برند آرایشی دیوربرند آرایشی دیور یکی از معروف ترین برندهای آرایشی در دنیا است که دارای انواع محصولات آرایشی و مراقبت پوست است که بسیار پرطرفدار است. در این مقاله این برند را به شما معرفی می کنیم.

برند آرایشی دیور ( Dior ) یکی از معروف ترین برندهای آرایشی در دنیا است که دارای انواع محصولات آرایشی و مراقبت پوست است که بسیار پرطرفدار است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *