تعریف آرایش
تاریخچه آرایش در آرایشگاه
بهمن ۲, ۱۳۹۶
بیشترین آسیب مو
بیشترین آسیب مو
بهمن ۲, ۱۳۹۶

برند آرایشی اوریف لیم Oriflame

محصولات آرایشی اوریف لیم

برند آرایشی اوریف لیم

برند آرایشی اوریف لیم Oriflame

   اوریف‌لیم نام یک شرکت لوازم آرایشی سوئدی می باشد که در سال ۱۹۶۷ (میلادی) (۱۳۴۶ هجری شمسی) به وسیله دو برادر به نام‌ های رابرت و یوناس آف یوکنیک در سوئد تأسیس گردید. محصولات تولیدی این کمپانی کاملاً ارگانیک بوده و به شیوه فروش مستقیم در بازار به فروش می رسید. این شرکت دارای درآمد بیش از یک میلیارد یورو در سال است و مالکیت پنج کارخانه در پنج کشور را دارد. هدف این دو برادر از تأسیس اوریف لیم این بود که محصولات آرایشی خود را بدون ایجاد هیچ گونه مغازه و یا سرمایه گذاری و به وسیله افراد و چه بسا مشتریان این محصول به فروش برسانند. اوایل محصولات را روی یک میز تنیس در دفتر کار خود در سوئد بسته بندی می کردند و به دوستان، آشنایان و کار آفرینان خود در سراسر سوئد، جهت فروش تحویل می دادند. این دو برادر توانستند با استفاده از این روش فروش تجارت خود را گسترش دهند.
   اوریف لیم در تولید محصولات مراقبت از پوست شهرت زیادی دارد و اغلب محصولات آن گیاهی و ارگانیک می باشند. این شرکت حامی موسسات خیریه بسیاری می باشد و در حال حاضر با بیش از 45 سال سابقه به عنوان یکی از برندهای مطرح و قابل اعتماد لوازم آرایشی محصولات خود را در بیش از 60 کشور دنیا به فروش می رساند. فروش سالانه این برند حدود 1.5 میلیارد یورو می باشد. ارگانیک بودن محصولات آرایشی این شرکت عامل اصلی موفقیت ان ها بود زیرا هیچ گونه عوارضی را بر روی پوست و بدن ایجاد نمی کرد. بسیاری از آرایشگران و فعالان صنعت آرایشی به سرعت از محصولات این شرکت استقبال کردند و به راحتی این محصولات را به فروش می رساندند. 

برند آرایشی اوریف لیم در ایران نیز ابتدا به شیوه فروش مستقیم توسط خود افراد به فروش می رسید. اما بعد از مدتی محصولات این برند آرایشی در فروشگاه های معتبر به چشم خورد. محصولات اوریف لیم شامل انواع محصولات ارگانیک آرایشی و مراقبت پوست و مو و انواع عطرها و شامپوهای تقویتی و درمانی است که بسیار پرطرفدار نیز می باشند. تنوع محصولات این شرکت و ارگانیک بودن آن موجب افزایش محبوبیت آن در بین خانم ها گردیده ، به علاوه قیمت مناسب این محصول زمینه ساز بهره مند شد بسیاری از افراد از محصولات آرایشی و مراقبت پوستی است. بسیاری از افراد با استفاده از محصولات اوریف لیم و دستیابی به نتایج باورنکردنی این محصولات به مشتریان ثابت این برند تبدیل شده اند. 

برند آرایشی اوریف لیم OriflameReviewed by سه رخ on Jan 22Rating: 3.0برند آرایشی اوریف لیم Oriflameاوریف لیم یکی از برندهای آرایشی پرطرفدار ارگانیک است که کاملاً طبیعی بوده و ساخته کشور سود است که انواع محصولات آرایشی و مراقبت پوست و مو را شامل می شود. در این مقاله این برند آرایشی را به شما معرفی می کنیم.

اوریف لیم یکی از برندهای آرایشی پرطرفدار ارگانیک است که کاملاً طبیعی بوده و ساخته کشور سود است که انواع محصولات آرایشی و مراقبت پوست و مو را شامل می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *