نحوه ساخت اسکراب ماست و گردو
اسکراب ماست و گردو
تیر ۴, ۱۳۹۶
بهترین زمان دوش شب
زمان دوش شب
تیر ۴, ۱۳۹۶

بلوند کردن موهای رنگ شده

آموزش بلوند کردن موهای رنگ شده

بلوند کردن موهای رنگ شده

بلوند کردن موهای رنگ شده

    بلوند کردن موهای مشکی کاری دشوارو سخت است که نیازمند دقت بالا می باشد. مخصوصا اگر این رنگ مشکی، رنگ طبیعی موهای خودتان نباشد. برای بلوند کردن موهای مشکی راه هایی وجود دارد که امکان آسیب رساندن به و در آن ها بالاست که نیازمند مراقبت های خاص از مو می باشد.

موهای رنگ شده و موهای طبیعی
  
بلوند کردن موهایی که قبلا رنگ شده و رنگ طبیعی آن هنوز رشد نکرده است کمی بیشتر از موی طبیعی طول میکشد. برای موهایی که چندین بار رنگ شده اند با توجه به میزان تیرگی ان ها ممکن است نیاز باشد چندین بار از فرآینده دکلره برای روشن کردن موها استفاده کنید. برای شروع مستقیما به سراغ پودرهای روشن کننده نروید!  اول باید رنگ تیره موها را از بین ببرید. برای این کار باید از رنگ بر مو استفاده کنید.

- برای استفاده از رنگ بر مو باید به توضیحات روی بسته توجه کنید. محلول رنگ بر معمولاً از ترکیب دو مایع با هم تهیه میشود.
- محلول را روی موها زده و اجازه دهید 20 دقیقه روی موها بماند.
- بعد از این مدت زمان باید موها را سریع با شامپو شسته تا اکسیژن موجود در هوا روی محلول تأثیر نگذارد و مجب برعکس کردن عملکرد آن نشود! دست کدم دو بار موها را شسته سپس از نرم کننده برای موها استفاده کنید.در این مرحله رنگ های قبلی بر روی موها پاک شده است.
- توصیه آرایشگران و متخصصان پوست مو این است که بعد از چند روز موها را بلوند کنید. زیرا موها فرصت ترمیم دارندو آسیب دیدگی موها به کمتری حد خود خواهد رسید.


بلوند کردن موهای رنگ شدهReviewed by سه رخ on Jun 25Rating: 4.5بلوند کردن موهای رنگ شدهدر این مقاله به شما نحوه بلوند کردن موهای رنگ شده را آموزش میدهیم تا با کمترین آسیب به موها آن ها را روشن و جذاب تر کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *