باور اشتباه در مورد شکستن ناخن ها
باور اشتباه در مورد شکستن ناخن ها
بهمن ۲۴, ۱۳۹۵
پوست صورت چگونه روشن کنیم
پوست صورت چگونه روشن کنیم(قسمت۲)
بهمن ۲۴, ۱۳۹۵

بهترین مارک خط چشم(قسمت ۲)

بهترین مارک خط چشم

بهترین مارک خط چشم(قسمت 2)

ادامه مقاله قسمت اول

Art Deco

برند معروف آرت دکو که چندسالی است طرفداران زیادی نسبت به محصولات خود جذب کرده است، خط چشم های متفاوت و با کیفیتی را به بازار عرضه نموده است. این محصول با داشتن قلم مویی بسیار باریک به شما اجازه کشیدن خطی دقیق و بسیار باریک می دهد که چشمان شما را همانند آرایش های ویژه بازیگران هالیودی به نمایش می گذارد. این خط چشم ماندگاری بالایی دارد، از این رو شما دیگر نیازی به تجدید آن در طول روز ندارید. این خط چشم دارای رنگ دانه های غنی و کربنی می باشد که همین امر موجب می گردد که نتیجه کار شما کاملا مشکی و رضایت بخش باشد.

Art Deco

Makeup Forever

این برند معروف، محصولات متنوعی دارد که از میان آن ها، خط چشم های این برند بسیار محبوب هستند. این برند نیز با داشتن سر منعطف به شما اجازه می دهد تا خطی دقیق بر پلک خود بکشید. خوبی این محصول به این است که نتیجه کار، خطی مات خواهد بود که زیبایی چشمان شما را دو چندان می کند. این برند مدل های مختلفی خط چشم دارد؛ انواع ماژیکی، مویی، مدادی و غیره. تنها کاری که شما باید انجام دهید، انتخاب مدلی است که با آن راحت تر هستید و بقیه کار را به خط چشم های مرغوب این برند بسپارید.

Makeup Forever

Nars

محصولات نارس که دیگر به معرفی ندارند. محصولات این برند با آنکه قیمت نسبتا بالایی دارد، اما از کیفیت بالایی برخوردار هستند. یکی از محصولات این برند که مورد توجه بسیاری از آرایشگران حرفه ای می باشد، خط چشم نارس است. این خط چشم 24 ساعته، ماندگاری بالایی دارد. رنگ این محصول بسیار غنی است و نیاز به کشیدن چند باره ندارد. این خط چشم فرمولی منحصر به فرد دارد و فورا روی پوست خشک می شود. پس اگر در کشیدن خط چشم مهارت دارید، انتخاب خط چشم نارس را فراموش نکنید.

Nars

Revlon

رولون انواع مختلفی خط چشم دارد که از میان آن ها می توان به مدل colorstay اشاره نمود. قلم موی 1 میلیمتری این محصول علاوه بر اینکه به شما اجازه کشیدن خطی باریک را می دهد، در طول روز هم پشت پلک های شما باقی خواهد ماند و ماندگاری بالایی دارد. از مزایای این خط چشم، انواع رنگی آن است. شاید شما هم دوست داشته باشید علاوه بر رنگ مشکی، رنگ های دیگر را انتخاب کنید. به عنوان مثال، خط چشم قهوه ای برای کسانی که رنگ موی روشنی دارد، بسیار مناسب است و جلوه ای ویژه به آن ها می بخشد. این خط چشم در رنگ بسیار غنی می باشد و شما با یک بار کشیدن، می توانید به راحتی رنگی را که می خواهید، بر پلک خود ببینید.

Revlon

Maybelline

این خط چشم طوری طراحی شده است که شما به راحتی هر خط و مدلی را که بخواهید می توانید پشت پلک خود بکشید. مایع این محصول لا به لای مژه های شما قرار می گیرد و به همین علت، مژه های شما را پر نشان می دهد. سر منعطف این محصول شما را قادر می سازد که خطی دقیق و باریک ایجاد نمایید و از نتیجه کار راضی باقی بمانید. این محصول همانند دیگر محصولاتی که قبلا به آن اشاره شد، برای چشمان حساس مناسب است و نگرانی شما را از این بابت برطرف می سازد. فرمولاسیون این خط چشم بدون روغن است و از مواد بسیار مرغوبی ساخته شده است.

Maybelline
بهترین مارک خط چشم(قسمت ۲)Reviewed by Mehdi Alaeddini on Feb 12Rating:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *