استفاده از میوه به جای لوازم آرایش
استفاده از میوه به جای لوازم آرایش
بهمن ۲۱, ۱۳۹۵
مراقبت از پوست گردن
مراقبت از پوست گردن
بهمن ۲۱, ۱۳۹۵

از بین بردن پف زیر چشم

از بین بردن پف زیر چشم

از بین بردن پف زیر چشم

از بین بردن پف زیر چشم

مرطوب کردن پوست اطراف چشم

یکی از اشتباهات رایج اکثر مردم  این است که  مرطوب کردن پوست زیر چشم خودرا فراموش می‌کنند. مجددا باید تاکید کنیم که پوست اطراف چشم شما بسیار حساس است به همین دلیل دو برابر قسمت های دیگر، نیاز به مراقبت و توجه دارد. اگر پوست اطراف چشم شما خشک باشد، این ناحیه از پوست در فعالیت های روزانه بیشتر از حالت عادی کش می ‌آید. به همین دلیل مرطوب کردن پوست باعث انعطاف پذیرتر شدن آن می‌شود.
از پوست خود  با کمک برخی محصولات مانند ماسک‌های مناسب اطراف چشم، و کرم و سرم‌های دور چشم، سخاوتمندانه مراقبت کنید . گاهی هم می‌توانید از مواد خانگی مانند کره کمک بگیرید. درست قبل از اینکه بخوابید پوست خود را به کمک این مواد مرطوب کنید. صبح روز بعد که از خواب بیدار شدید و چشمان خود را در آیینه نگاه کردید،  شاهد تفاوت زیادی  خواهید بود.
کافئین و کره گیاهی به عنوان دو عنصری که باعث جوان شدن و زیبایی چشمان شما می‌شوند، شناخته شده‌اند. این مواد پوست را آبرسانی می‌کنند. چه چیزی از این‌ها بهتر؟ بخاطر داشتن پوست نرم و انعطاف پذیر،  آرایش کردن چشمانتان از همیشه راحت‌تر خواهد بود.

پف زیر چشم

مقدار نمک را در غذاهای روزانه خود کاهش دهید تا پف اطراف چشم شما کاهش یابد. عادات غذایی پر نمک باعث تشدید ورم و پف زیر چشم می‌شود. برای کاهش آن می‌توانید از خیار تازه و سیب زمینی خام استفاده کنید، به این طریق که سیب‌زمینی یا خیار را مانند ماسک صورت، بر روی صورت خود بگذارید. سیب زمینی خام آنزیمی دارد که به کاهش پف  و روشن‌تر شدن پوست اطراف چشم شما کمک می‌کند.
هر چقدر سن شما بالاتر می‌رود، طبیعی هست که موها و ابروهای  شما نازکتر می‌شوند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که با کمک یک موچین، ابروهای خود را مرتب کنید و قوس ابرو را خالی کنید. با این کار ابروهای شما مانع دیده شدن چشمان شما نمی‌شوند. یک قدم جلوتر بروید، مژه‌هایتان را با فر مژه کمی فر کنید تا چشمان زیبای شما بیشتر به چشم بیاید.

 
از بین بردن پف زیر چشمReviewed by Mehdi Alaeddini on Feb 9Rating:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *