ریمو هاشور ابرو با آلوئه ورا
پاک کردن هاشور ابرو با آلوئه‌ ورا
اسفند ۱۱, ۱۳۹۶
سایه چشم مجلسی
آموزش سایه چشم مجلسی
اسفند ۱۲, ۱۳۹۶

پاک کردن تاتو ابرو با آبلیمو و نمک

ریمو هاشور ابرو با آبلیمو و نمک

پاک کردن تاتو ابرو با آبلیمو و نمک

پاک کردن تاتو ابرو با آبلیمو و نمک

   بسیاری از خانم ها بعد از انجام هاشور و طراحی ابروها، احساس پشیمانی می کنند و برای پاک کردن آن تلاش می کنند. برای پاک کردن تاتو و هاشور ابرو روش های مختلفی وجود دارد. اما بهترین روش استفاده از روش های خانگی است که یکی از آن ها استفاده از ترکیب آبلیمو و نمک است. نمک یک ساینده بسیار خوب و حاوی سدیم و کلر است که قابلیت نفوذ به عمق پوست را به راحتی داشته و آثار باقی مانده از هاشور و یا تتو ابرو را کاملاً از بین می برد. لیمو نیز دارای خاصیت سفیدکنندگی طبیعی است که می‌تواند باعث روشن شدن قسمت‌ های هاشور شده پوست گردد.
    برای تهیه این ترکیب باید 100 گرم نمک را با آب یک عدد لیمو مخلوط کرده و با استفاده از یک توپ پنبه‌ ای این ترکیب را روی ابروی هاشور شده و یا تتو شده ماساژ دهید و سپس پوست را با آب گرم شست و شو دهید. از این روش نیز باید به صورت مرتب استفاده کنید تا ازنتیجه آن در طول زمان شگفت رده شوید. بسیاری از آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه این ترکیب را به شمتریان خود جهت پاک کردن جای تاتو و هاشور معرفی می کنند. 

پاک کردن تاتو ابرو با آبلیمو و نمکReviewed by سه رخ on Mar 2Rating: 3.0پاک کردن تاتو ابرو با آبلیمو و نمکاستفاده از آب لیمو و نمک برای پاک کردت جای تاتو و هاشور ابرو یکی از روش های خانگی پرطرفدار است که توسط آرایشگران توصیه می شود. در این مقاله نحوه تهیه این ترکیب و استفاده از آن را به شما آموزش می دهیم.

استفاده از آب لیمو و نمک برای پاک کردت جای تاتو و هاشور ابرو یکی از روش های خانگی پرطرفدار است که توسط آرایشگران توصیه می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *