آموزش روش دکلره متوسط
آموزش دکلره متوسط
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۶
همه چیز درمورد ماسک صورت
هرآنچه باید در مورد ماسک صورت بدانید
اردیبهشت ۲, ۱۳۹۶

آرایش روز و شب خانوم ها

ترفند آرایش روز و شب

آرایش روز و شب

ترفند آرایش روز و شب خانوم ها

ترفند های آرایش روز و شب خانوما چی میتونه باشه ؟🤔
👈 ترفند های آرایش روز و شب رو بدونیم تا در هر شرایطی جذاب باشیم 😊

تفاوت اصلی و مهم در  آرایش روز و شب در نحوه استفاده از کرم پودر، رژ لب و دیگر لوازم مات یا براق است و این شما هستید که با انتخاب صحیح میتوانید آراستگی و زیبایی خود را مایان سازید.آیا تا به حال به اصطلاح آرایش شب در کنار آرایش روز که در بین خانمها، خصوصاً آرایشگران و میک آپیستها رواج داشته توجه کرده اید؟ و آیا تفاوت آنها را یافته اید؟

چرا آرایش شب و چرا آرایش روز؟
تفاوت این دو سؤال جدا از رنگ آمیزی و نوع آرایش به طور کلی در براق و مات بودن نوع آرایش است. همانگونه که انواع لباسهایی وجود دارند که به اصطلاح به عنوان لباس شب آن ها را میشناسیم، به گونه ای است که باید در شب از درخشندگی خاصی برخوردار باشد و جلوه ی ویژه ای و خاص داشته باشد، در مورد آرایش شب نیز همینطور است به طوریکه میک آپی که در شب بر روی چهره و با نوع لباس دیده می‌شود قطعاً به نسبت آرایش روز باید نمایانتر و درخشانتر به نظر برسد.

آرایش روز و شب خانوم هاReviewed by سه رخ on Apr 22Rating: 4.0آرایش روز و شب خانوم هادر این مقاله میخواهیم شما را با ترفند های آرایشی مخصوص آرایش روز و آرایش شب آشنا کنیم تا با رعایت چند نکته ساده چهره ای جذاب و زیبا داشته باشید.همچنین تفاوت آرایش روز و شب را بررسی کرده و عوامل مؤثر در آن را نیز ارائه خواهیم کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *