رژلب طبیعی با توت
آموزش تهیه رژلب طبیعی با توت
بهمن ۱۹, ۱۳۹۶
محصولات آرایشی لانکوم
برند آرایشی لانکوم
بهمن ۱۹, ۱۳۹۶

چگونه ناخن شکسته را ترمیم کنیم؟

ترمیم ناخن شکسته

چگونه ناخن شکسته را ترمیم کنیم؟

چگونه ناخن شکسته را ترمیم کنیم؟

   ناخن شکننده و ضعیف یک مشکل بسیار معمولی است و تقریبا 20 درصد از جمعیت جهان با آن روبرو هستند و معمولا این مشکل در میان زنان شایع تر است. لایه لایه شدن ناخن و یا ترک خوردن و شکستن بر اثر عوامل مختلفی ایجاد می شود. شاید مهم‌ترین دلیل این مشکل افزایش سن است اما دلایل دیگری نیز مانند تماس زیاد دست با آب و مواد شوینده، سوء تغذیه، کم کاری تیروئید و ... نیز می‌ توانند دلیلی برای ایجاد این مشکل در ناخن‌ ها باشند. 
موارد مورد نیاز برای ترمیم ناخن شکسته:
- چای کیسه‌ای
- قیچی
- لاک ناخن شفاف و بی رنگ

مراحل ترمیم ناخن شکسته:

1. ابتدا باید یک قطعه کوچک از کاغذ چای کیسه‌ ای را با استفاده از قیچی جدا نمایید البته این کاغذ باید به اندازه‌ ای باشد که ناخن شکسته شده را کامل پوشش دهد. البته باید از چای کیسه‌ ای استفاده نشده برای این کار استفاده کنید!
2. با دقت مقداری لاک ناخن شفاف و بی‌ رنگ را روی ناخن شکسته شده زده و مطمئن شوید که تمام قسمت ناخن شکسته را با لاک ناخن شفاف آغشته کنید. البته باید مواظب باشید تا قسمت ترک خورده ناخن جدا نشود.
3. قبل از اینکه لاک بی‌ رنگ بر روی ناخن خشک شود، کاغذ چای کیسه‌ ای برش داده شده را روی ناخن شکسته قرار دهید. دقت کنید این کاغذ را به خوبی روی قسمت شکسته ناخن فیکس نمایید تا به طور کامل چسبیده شده و فضای خالی بین ناخن و کاغذ چای کیسه‌ ای باقی نماند.
4. در این مرحله یک لایه دیگر از لاک ناخن بی‌ رنگ را روی کاغذ چای کیسه‌ ای زده و اجازه دهید ناخن به طور کامل خشک شود. اگر احساس کردید سطح ناخن کمی ناصاف است می‌ توانید با استفاده از سوهان نرم یا بافر کمی سطح ناخن را سوهان کشیده تا صفحه ناخن صاف و یکدست گردد.
5. اینکار یک ترمیم موقت برای ناخن است پس باید بیشتر مراقب ناخن خود باشید. اکنون لاک ناخن مورد نظر خود را روی ناخن ها زده و از زیبایی آن لذت ببرید!

چگونه ناخن شکسته را ترمیم کنیم؟Reviewed by سه رخ on Feb 8Rating: 3.0چگونه ناخن شکسته را ترمیم کنیم؟هنگامی که ناخن های شما شکسته شد می توانید به راحتی و با استفاده از چالی کیسه ای ناخن را ترمیم نمایید. در این مقاله روش ترمیم ناخن شکسته را به شما آموزش می دهیم.

هنگامی که ناخن های شما شکسته شد می توانید به راحتی و با استفاده از چالی کیسه ای ناخن را ترمیم نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *