صابون یا شیر پاک کن
صابون بهتر است یا شیر پاک کن؟
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۷
ماسک ماست و آلوئه ورا
روشهای عالی برای موهای بلند و صاف و ابریشمی
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۷

تفاوت بین برس های مو

کاربرد برس های مو

تفاوت بین برس های مو

تفاوت بین برس های مو

 انتخاب شانه و برس موی مناسب کار چندان سختی نیست، فقط کافیست بدانید که چه کاری می خواهید با آن شانه انجام دهید، زیرا هر برس و شانه مو کاربرد خاصی دارد و برای انجما مدلی طراحی شده است. در ادامه تفاوت بین برس های مو را به شما آموزش می دهیم:
۱ ) برای شانه زدن معمولی مو و باز کردن گره از برس های پارویی استفاده کنید. 
   برسی تهیه کنید که دندانه های انعطاف پذیر داشته و کف آن نیز بالشی مانند است. شانه زدن مو با این نوع برس موجب باز شدن گره های داخل مو می شود و در عین حال صدمه ای به موها وارد نمی سازد. از برس هایی که کف آنها محکم است و نرم نیست استفاده نکنید. باید شانه زدن موها را از پایین مو شروع کنید. بعد از باز کردن گره های انتهای مو به آرامی بالاتر رفته و به ریشه مو برسید. با این روش وقتی موها را از ریشه به پایین شانه می زنید دیگر گره ای وجود ندارد که موجب کنده شدن مو یا آسیب دیدن آن خواهد شد.
۲ ) برای خشک کردن سریع مو از برس های دندانه دار بادی استفاده کنید. 
   اگر قصد دارید فقط موهای خود را خشک کنید از این برس ها استفاده کنید. برخی از این برس ها در انتهای خو شکاف هایی دارند که موجب می شوند مدت زمان خشک شدن و حالت گرفتن مو نصف گردد. برای استفاده از موس مو، این برس ها بهترین انتخاب می باشند.
۳ ) برای مدل دادن چتری ها از یک برس گرد کوچک استفاده کنید. 
   برای اینکه حالت دادن موهای کوتاه تر را به راحتی انجام دهید، از برس های گرد کوچکی استفاده نمایید که دندانه های پر و زیاد دارند. این برس ها بهترین حالت را به چتری  های مو می دهند.
۴ ) برای حالت دادن موهای بلند از برس های گرد بزرگ با دندانه های مویی زبر استفاده کنید.
   اگر قصد دارید موها را در خانه مانند یک سالن آرایشی، حالت دهید، هیچ چیزی بهتر از برس های گرد با دندانه های مویی زبر نیست. دندانه های مویی این برس ها که به صورت پر و کنار هم قرار گرفته اند، فشار زیادی ایجاد خواهند کرد و هر دسته از مو را که سشوار می کشید براق تر و صاف تر می کنند.
۵ ) برای فر کردن مو از برس های گرد سرامیکی استفاده کنید. 
   اگر قصد دارید حالت فر به موها بدهید از برس های گردی استفاده کنید که بدنه آنها سرامیکی است. این قسمت سرامیکی خیلی مهم است، زیرا سرامیک گرما را در خود نگه داشته و با هر بار سشوار کشیدن آن را به طور مساوی در مو پخش کرده و همانند یک اتوی فر کننده مو عمل می کند.
۶ ) برای قسمت کردن موها از شانه های دم موشی استفاده کنید.
   هر وقت قصد داشتید موها را تقسیم بندی کنید یا به راحتی فرق باز کنید یا موها را به هر سمتی که می خواهید مدل دهید، این شانه می تواند به شما کمک کند. انتهای این شانه ها طوری طراحی شده اند که از طریق آنها به راحتی و ظرافت می توانید موها را تقسیم بندی کنید.
۷ ) برای حجم دادن به مو از برس های مخصوص پوش دادن مو استفاده کنید.
   اگر قصد دارید به ریشه موها کمی حجم و حالت دهید کافیست موها را بالا برده و با استفاده از این برس از بالا به پایین، روی موها بکشید تا آن را پوش داده و کمی حجم آن را زیاد کند.

تفاوت بین برس های موReviewed by آرایشگاه on May 18Rating: 3.0تفاوت بین برس های موبرس ها و شانه ها دارای مدل های مختلفی هستند که هر کدام از آن ها کاربرد خاصی دارند و برای مدلی خاص از مو طراحی شده اند. در این مقاله تفاوت بین برس های مو را بررسی می کنیم.

برس ها و شانه ها دارای مدل های مختلفی هستند که هر کدام از آن ها کاربرد خاصی دارند و برای مدلی خاص از مو طراحی شده اند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *