مهم ترین نکات قبل از اکستنشن
نکات قبل از اکستنشن
فروردین ۳۱, ۱۳۹۷
کاربرد مداد چشم سبز
مداد چشم سبز
اردیبهشت ۱, ۱۳۹۷

تقویت مو با رزماری (قسمت۲)

افزایش رشد مو با رزماری

تقویت مو با رزماری (قسمت ۲)

تقویت مو با رزماری (قسمت 2)

با توجه به مطال گفته شده در تقویت مو با رزماری (قسمت 1)، رزماری گیاهی معطر است که دارای خاصیت آنتی باکتریایی بوده که موها را تمیز و براق می کند. تحقیقات نشان داده است که این گیاه در جلوگیری از سفید شدن زو دهنگام موها و درمان شوره و خشکی پوست کف سر بسیار مؤثر می باشد. برای استفاده از رزماری برای تقویت موها می توان از روش های زیر نیز استفاده نمود. 
- سرکه رزماری 
   رزماری تازه را له کنید و با سرکه سیب ترکیب نمایید. آن را در ظرفی شیشه ای برای 2 تا 4 هفته نگه داری کنید. پس از شامپو زدن، یک چهارم لیوان سرکه رزماری را با نصف لیوان آب مخلوط کنید و برای شستن موها استفاده نمایید. پس از آن دیگر موها را نشویید. این کار موها را براق و نرم خواهد کرد.
- یک شامپوی گیاهی جدید با رزماری
   اگر حس می کنید می کنید مدتی است ریزش موهای شما بیشتر شده و باید بیشتر از آن ها مراقبت کنید. به همین دلیل توصیه می کنیم این شامپوی گیاهی را یکبار امتحان کنید. به راحتی می توانید این شامپوی تقویت کننده را در منزل تهیه کرد. برای درست کردن این شامپو باید یک چهارم فنجان پودر جوانه گندم، یک چهارم فنجان عصاره آلوورا و یک چهار فنجان شیر نارگیل نیاز داریم. منظور از شیرنارگیل همان مایع شیری رنگی است که در میوه نارگیل وجود دارد. این سه مواد را با هم مخلوط کنید و از آن به عنوان شامپو استفاده نمایید. شاید در ابتدا به نظرتان سخت باشد که به جای استفاده از شامپو های صنعتی که کف می کنند از شامپویی استفاده نمایید که کف تولید نمی کند اما استفاده از این شامپو و ماساژ سر با آن می تواند به منافذ پوست سر شما اجازه دهد نفس بکشند و با تحریک فولیکول های مو به رشد بهتر آنها کمک خواهد کرد. برای استفاده از این شامپوی گیاهی آن را روی کف سر خود بریزید و به آرامی با کمک بند دوم انگشتان روی سر ماساژ دهید و اجازه دهید به مدت 15 تا 20 دقیقه روی سر شما بماند. سپس آن را بشویید.

تقویت مو با رزماری (قسمت۲)Reviewed by سه رخ on Apr 21Rating: 3.0تقویت مو با رزماری (قسمت۲)برای تقویت موها با رزماری می توان شامپوی خانگی و کاملا گیاهی تهیه کرد که موجب تقویت موها شده و شوره و ریزش موها را از بین می برد. در این مقاله روش های تقویت مو با رزماری را به شما آموزش می دهیم.

برای تقویت موها با رزماری می توان شامپوی خانگی و کاملا گیاهی تهیه کرد که موجب تقویت موها شده و شوره و ریزش موها را از بین می برد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *