آموزش مدل شینیون عروس
آموزش شینیون عروس
تیر ۱۲, ۱۳۹۶
راه های درمان جوش صورت با عسل
درمان جوش صورت با عسل
تیر ۱۳, ۱۳۹۶

۷ توصیه مهم برای اسکراب پوست

روش های صحیح اسکراب صورت و بدن

۷ توصیه مهم برای اسکراب پوست

۷ توصیه مهم برای اسکراب پوست

اسکراب پوست روشی جهت از بین بردن لایه های مرده پوست است که نتیجه آن پوستی نرم و لطیف می باشد. با توجه به مقالات قبلی اسکراب را نهایتاً هفته ای دومرتبه انجام دهید زیرا انجام بیش ار حد آن موجب آسیب به پوست میشود. اینکه چگونه اسکراب را انجام دهید بسیار مهم است و در نتیه آن نیز تأثیرگذار می باشد. سایت سه رخ با کمک آرایشگران حرفه ای در بهترین آرایشگاه های ایران روش های صحیح انجام اسکراب پوست را در این مقاله به شما آموزش میدهد :

- محصول درست و مناسب اسکراب پوست را تهیه کنید!
انتخاب یک اسکراب مناسب برای پوست بسیار مهم است. در کل شما باید دو نوع اسکراب داشته باشید: یک اسکراب برای پوست صورت و یک اسکراب برای بدن. توصیه متخصصان زیبایی به شما خرید اسکراب از داروخانه ها و فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی معتبر است.

- اسکراب را بر روی پوست مرطوب استفاده کنید!
وقتی پوست شما مرطوب است مواد اسکراب به راحتی با صورت و بدن شما تماس پیدا خواهند کرد که نتیجه آن پوستی نرم و لطیف است. بهتر است بعد از دوش گرفتن از این لایه بردار استفاده کنید چون هم پوست شما مرطوب است و هم شستن آن آسان تر می باشد.

- اسکراب را به صورت دورانی بر روی پوست ماساژ دهید!
بهترین حرکت برا انجام اسکراب بر روی صوت حرکت دورانی است با این روش هم بدن را ماساژ می دهید و هم اسکراب پوست به صورت کامل انجام می شود. توصیه آرایشگران در آرایشگاه این است که اسکراب را از صورت شروع کرده و سپس بدنتان را لایه برداری کنید.حتماً به زیر زانوها و آرنج ها توجه کنید! زیرا پوست این نواحی زبر تر می باشد.

- حواستان به کل نقاطی که اسکراب می کنید باشد!
زمانی که اسکراب را انجام میدهید باید به نقاط حساس بدن مانند سینه ها، پایین تنه، گردن و صورت خود توجه زیادی داشته باشید. این نواحی را آرام تر ماساژ دهید تا به پوست آسیب وارد نشود.

- از لیفه استفاده کنید!
برای افرادی که پوست ضخیم و کلفت دارند بهتر است از لیفه برای اسکراب استفاده کنند. لیف تقریباً مشابه اسفنج با بافتی ضخیم تر است زیرا زمانی که خیس می شود مانند اسفنج نرم نمیشود.

- اسکراب را بشویید!
اجازه ندهید اسکراب به مدت طولانی بر روی پوست بماند زیرا سبب خشکی و خارش پوست خواهد شد. توصیه آرایشگران در آرایشگاه انجام اسکراب در حمام است بدین صورت که ابتدا سریع بدن خود را با آب گرم شسته سپس دوش آب سرد بگیرید تم منافذ پوست که باز بودند به صورت کامل بسته شوند.

- از لوسیون استفاده کنید!
بعد از انجام مراحل اسکراب و شستشوی بدن، از لوسیون بدن و کرم صورت برای پوست صورت و گردن خود استفاده نمایید. اسکراب بدلیل لایه برداری از پوست و ا بین برده سلول های مرده موجب خشکی پوست می شود. به همین دلیل استفاده از لوسیون بعد از اسکراب بسیار مهم است تا بدن نرم و لطیف شود.


مطالب مرتبط:
اسکراب چیست؟
بهترین زمان برای اسکراب
در چه نقاطی باید از اسکراب استفاده کنیم؟

اسکراب نمک دریایی و روغن زیتون
اسکراب انار

اسکراب ماست و گردو
ماسک اسکراب شکلات
اسکراب بدن

۷ توصیه مهم برای اسکراب پوستReviewed by سه رخ on Jul 3Rating: 4.5۷ توصیه مهم برای اسکراب پوستاسکراب صورت وبدن یکی از روش های لایه برداری و ازبین بردن سلول های مرده است. روش های انجام اسکراب بسیار مهم می باشد انجام صحیح سکراب تأثیر بسزایی در نتیجه آن خواهد داشت. در این مقاله این روش ها را به شما آموزش می دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *