معرفی برق لب
برق لب
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۷
راهنمای انتخاب ریمل
چگونه یک ریمل خوب انتخاب کنیم؟
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۷

جلای ناخن

بافر ناخن

جلای ناخن

جلای ناخن

جلای ناخن در واقع هنر و خدمتی است که با استفاده از بافر یا جلا دهنده ناخن انجام می شود. این روش تقویت ناخن در آرایشگاه ها و مراکز ناخن بیشتر انجام می شود. البته شما نیز به راحتی می توانید در منزل به کمک بافر، ناخن های خود را جلا دهید. هر چه جلا دهنده نرم تر باشد ناخن درخشان تر و یکنواخت تر خواهد شد. برای پر کردن شیارهای روی سطوح ناخن می توانید از خمیر استفاده کنید. بسیاری از ناخن کاران حرفه ای در آرایشگاه زنانه از این روش برای تقویت ناخن ها استفاده می کنند و از این طریق ناخن مشتریان خود را شفاف کرده و سطح آن ها را صاف و یکدست می کنند. 
   برای جلا دادن سطح ناخن نباید از سنباده استفاده کرد. سنباده زبر باید برای شکل دادن به ناخن ها استفاده گردد. از سنباده متوسط می توان برای صاف کردن لبه ها و ناهمواری های سطحی ناخن استفاده نمود. حتی اینکار را می توان قبل از استفاده از لاک ناخن یا بعنوان اولین مرحله قبل از جلای نرم انجام داد. جلای نرم برای صاف کردن ناخن بمنظور سطحی مات استفاده می شود. جلای خیلی نرم هم به ناخن حالتی براق خواهد داد. برای استفاده از جلا باید ابتدا ببینید سطح ناخن در چه شرایطی قرار دارد و متناسب با آن از بافر مخصوص استفاده نمود. 

جلای ناخنReviewed by آرایشگاه on Apr 23Rating: 3.0جلای ناخنجلای ناخن یکی از خدمات ناخن است که برای براق کردن و شفاف کردن ناخن ها در آرایشگاه استفاده می شود و سطح ناخن را صاف و یکدست می سازد. در این مقاله جلای ناخن و کاربرد آن را به شما آموزش می دهیم.

جلای ناخن یکی از خدمات ناخن است که برای براق کردن و شفاف کردن ناخن ها در آرایشگاه استفاده می شود و سطح ناخن را صاف و یکدست می سازد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *