نکات بهداشتی لوازم آرایش در آرایشگاه
نکات بهداشتی لوازم آرایش
مرداد ۲۹, ۱۳۹۷
آموزش تهیه ماسک تخم مرغ و حنا
ماسک تخم مرغ و حنا
مرداد ۲۹, ۱۳۹۷

جلسات میکرونیدلینگ

تعداد جلسات میکرونیدلینگ در آرایشگاه

جلسات میکرو نیدلینگ

هر فرد به چند جلسه میکرونیدلینگ نیاز دارد؟

 تعداد جلسات میکرونیدلینگ به شرایط پوست فرد بستگی دارد. اما به طور کلی می توان گفت برای جای جوش های معمولی، سه تا چهار جلسه نیاز خواهد بود. اسکارهای ناشی از سوختگی نیز معمولاً به پنج جلسه میکرونیدلینگ نیاز دارند. در مورد چین و چروک و پیری پوست نیز معمولاً سالانه یک تا دو جلسه توصیه شده است. مدل های خاصی از ابزارهای میکرونیدلینگ هم موجود هستند که نیدل های بسیار ظریفی با ارتفاع دو دهم میلی متر دارند و می توانند دو تا سه بار در هفتهدر منزل یا آرایشگاه  مورد استفاده قرار بگیرند تا:
 o       منافذ پوست بسته تر شود
 o       سطح چربی پوست کاهش یابد
 o       خطوط و چین و چروک های پوست کاهش یابد
 o       نفوذ و تأثیر کرم های بهداشتی پوستی افزایش یابد
 o       بروز جوش به حداقل برسد

برای آگاهی بیشتر به آرایشگاه و کلینیک زیبایی مراجعه کنید.
جلسات میکرونیدلینگReviewed by میکرونیدلینگ on Aug 20Rating: 4.5جلسات میکرونیدلینگکسانی که به میکرونیدلینگ علاقه دارند بهتر است در این مورد تحقیق بیشتری بکنند. در این مقاله در مورد جلسات میکرونیدلینگ صحبت میکنیم.

تعداد جلسات میکرونیدلینگ به شرایط پوست فرد بستگی دارد. اما به طور کلی می توان گفت برای جای جوش های معمولی، سه تا چهار جلسه نیاز خواهد بود. اسکارهای ناشی از سوختگی نیز معمولاً به پنج جلسه میکرونیدلینگ نیاز دارند.

1 دیدگاه

  1. tattoomarkazi گفت:

    تاثیر میکرودرم ابریژن بر پوست
    پوست یکی از حساس ترین و موثر ترین اعضای بدن انسان است که اگر یک خراش کوچک روی آن ایجاد شود بسیار آزار دهنده خواهد یود در اینجا زیبایی پوست مد نظر بوده و میخواهیم در این باره صحبت کنیم تقریبا ۷۸% افراد در جامعه دچار مشکلات پوستی هستند که حاضر هستند هرکاری انجام دهند تا مشکل پوستشان رفع شود پاکسازی پوست با میکرودرم ابریژن یکیاز راه هایی است که توانسته با عوارض بسیار کم نتیجه بسیار خوبی را فراهم آورد

    میکرودرم ابریژن چست؟
    میکرودرم ابریژن (microdermabrision) یکی از بهترین دستگاههای پاکسازی پوست است که به کمک این دستگاه با مواد معدنی پوست شما در لایه ی بسیار نازکی سایش داده می شود توجه داشته باشید که این مواد معدنی کاملا بی ضرر بوده و همان پودر اکسید می باشد که در نهایت لایه های خارجی مرده و ناخواسته های پوست حذف می کند و باعث فعال شدن و شادابی پوست می شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *