درمان قارچ ناخن
درمان قارچ ناخن با روغن درخت چای
بهمن ۳۰, ۱۳۹۶
راهنمای انتخاب اتو مو
انتخاب اتو موی مناسب
بهمن ۳۰, ۱۳۹۶

نکات استفاده از خط چشم مایع

خط چشم مایع

نکات استفاده از خط چشم مایع

نکات استفاده از خط چشم مایع

   برای استفاده از خط چشم مایع باید در ابتدا سایه چشم بزنید. زیرا در این‌ حالت اگر هر گونه اشتباهی رخ دهد به راحتی می توان آن‌را با کمک یک گوش پاک کن و آرایش پاک کن، پاک نمایید. حتما از آرایش پاک کن برای تمیز کردن خط چشم مایع استفاده نمایید. می‌ توانید بعد از کشیدن خط چشم از کانسیلر برای تیز کردن انتهای دنباله‌ ی خط چشم خود استفاده نمایید که دنباله‌ی آن عالی و جذاب به نظر برسد.
   خط چشم را با بازوی آزاد و در حرکت نکشید. برای کشیدن بهترین مدل خط چشم، آرنج دست خود را به جایی متصل کنید یا تکیه دهید و همزمان نیز مستقیم در آینه نگاه کنید. برای کشیدن خط چشم گربه‌ای نباید خط را افقی بکشید زیرا زمانی که می‌خواهید دنباله برای خط چشم رسم نمایید، دنباله را با زاویه 45 درجه به سمت بالا بکشید. این باعث می‌شود که خط چشم شبیه به بادام شده و باعث بزرگتر نشان دادن آن گردد.

نکات استفاده از خط چشم مایعReviewed by سه رخ on Feb 19Rating: 3.0نکات استفاده از خط چشم مایعبرای استفاده از خط چشم مایع باید نکاتی را رعایت کنید تا حالتی زیبا و جذاب برای چشمان شما ایجاد کند و حالت چشم ها را حفظ کند. در این مقاله نحوه استفاده از خط چشم مایع را به شما آموزش می دهیم.

برای استفاده از خط چشم مایع باید نکاتی را رعایت کنید تا حالتی زیبا و جذاب برای چشمان شما ایجاد کند و حالت چشم ها را حفظ کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *